נושא: תקלה באופניים יום לאחר הקניה מרוזן ומינץ

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 28/05/2018 21:04:57
תאריך הצטרפות
28/05/2018
נושאים
2
תגובות
1
שלום.
קניתי אופניים מרוזן ומינץ יום לאחר שיצאתי מהחנות ברכיבה הראשונה לאחר שעה של רכיבה אחד הפדאלים נפל לי שעצרתי והסתכלתי על ההברגה בקראנק נדהמתי לראות שההברגה שחוקה/שבורה לגמרי. שהסתכלתי על הפדאל השני ראיתי שהוא מוברג ממש ברשלנות גם עקום וגם חצי בחוץ. 
את הפדאל שנפל ניסיתי לחבר היה די קשה כי גם הכל התעקם וגם ההברגה שחוקה יש לציין שזה נעשה ללא כלים אלא ביד. בדרך חזרה לכייון הבית גם הפדאל השני נפל ופלא שגם שם מצב ההברגה בקראנק דומה סידרתי בעזרת היד כמו בפעם הקודמת וחזרתי הביתה. בחנות לא מוכנים לקחת את הנזק עליהם וכמובן שזה לא תחת האחריות. ואם אני רוצה לתקן עליי להוסיף 300 שח?  למה לי להוסיף 300 שח אם לפני יום קניתי אפניים ב2500 שח?
מה לדעתכם אני צריך לעשות? והאם זה קרה לעוד מישהו?

נכתב ב - 28/05/2018 21:35:37
תאריך הצטרפות
21/07/2005
נושאים
34
תגובות
166
תלמד להבא היכן לקנות....צריך לעשות סוף למסחטות....

חיוך עושה קסמים....
נכתב ב - 29/05/2018 07:57:32
תאריך הצטרפות
16/01/2014
נושאים
95
תגובות
684
מעל 5000 ק'מ בגרופי
חונך
מה אמרו בחנות?
האם האשימו אותך ?
צריך לבדוק את  הנושא טוב ולראות האם זאת התרשלות החנות או רכיבה אולי נתקלת במשהו

אני מסכים איתך שיש פה בעיה אבל לא מסכים לגבי הכול
אני חושב שצריך לבדוק את כל העובדות

אם בכל זאת אתה בטוח בצדקתך ואתה בטוח שרכבת פעם אחת בלבד וזה מה שקרה -בדיוק כמו שרשמת AS IS
יש לך זכות מלאה להתלונן מול החנות וברשת ואולי אף בפייסבוק שם יש יותר באזז ויותר כוח

לצערי זה מה שהולך היום ושוב- אני אומר - יש לבדוק טוב טוב את העובדות לפני הכול ואז להחליט איך הלתקדם

יש רשתות או חנויות שיקחו אחריות מייד
בהצלחה
 

רוכב בשביל לחיות וחי בשביל לרכוב
נכתב ב - 29/05/2018 08:35:46
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אותי מעניין בדיוק באיזה חנות נקנו האופניים.
בבקשה לתת את הכתובת המדוייקת.
לרוזן ומינץ יש חנויות שלהם ויש זכיינים. חשוב לדעת היכן בדיוק נקנה.
מה שבטוח החנות שהרכיבה את הפדלים, עשתה זאת ברשלנות (במידה ופותח השרשור רכב בצורה תקינה והפדל לא נדפק ממדרכה או חפץ כהה אחר). הטכנאי שם לא מקצועי אם הצליח להרוס ת'הברגה של הקראנק בהרכבה הראשונה של הפדלים.
ושוב, תן את שם החנות, כדי שרוכבים לא יקנו שם יותר. והכי חשוב פנה להנהלת הרשת.

נכתב ב - 29/05/2018 23:13:33
תאריך הצטרפות
28/05/2018
נושאים
2
תגובות
1
זה קרה לי ברכיבה הראשונה, רכבתי בצורה תקינה ולא נפלתי או משהו כזה מדובר בהרכבה רשלנית של הטכנאי.
לאחר שכתבתי בפייסבוק ומיילים לרשת, דיברו איתי מהסניף בטענה שהזמינו את החלקים.
לאחר שאסיים את הסיפור אדווח ואעדכן

נכתב ב - 29/05/2018 23:56:56
תאריך הצטרפות
07/07/2014
נושאים
4
תגובות
114
מה שאופנוחן אמר.
ומאחר ושאלת איך להתנהל יעזור אם תעלה תמונה של הנזק.
 

נכתב ב - 30/05/2018 07:02:42
תאריך הצטרפות
11/06/2009
נושאים
20
תגובות
2488
חונך
חד משמעי התרשלות של החנות.
נא לפרסם את שם החנות.

רק לא ברור מלבד הרכבה של הפדלים, מה דורש תיקון שעולה 300₪?

נכתב ב - 30/05/2018 07:24:41
תאריך הצטרפות
05/05/2017
נושאים
19
תגובות
78
יכול ליהיות שהרכיבו את הפדלים בצדדים ההפוכים וההברגה בזרוע נחרשה

נכתב ב - 30/05/2018 09:39:37
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אני אתן לכם טיפ כיצד להרכיב נכון פדלים, למי שמרכיב בעצמו.

לאחר שהתאמתם את הפדלים: פדל ימין הברגה ימנית ופדל שמאל הברגה שמאלית, אין צורך להשתמש כלל בשום כלי עבודה, כדי להבריג את הפדל למעט ההידוק הסופי.

משמנים מעט את ההברגה של הפדלים וההברגות הפנימיות של הקראנק (חשוב מאוד לשמן, לא לדלג על השלב הזה). לאחר מכן מבריגים עם היד (לא עם כלי) לכיוון קדימה, כלומר לכיוון הגלגל הקדמי. משני הצדדים מבריגים קדימה כמובן. את ההידוק הסופי לכיוון קדימה, כאמור, עושים עם מפתח אלן (בד"כ 6 ממ). זהו.

אם תעבדו בצורה כזאת אף פעם לא תהרסו ת'הברגה. מאוד קל להרוס הברגה של קראנק, מכיון שציר הפדל תמיד פלדה כרמולי קשוחה והקראנק תמיד אלומיניום. והפלדה אוכלת אלומניום בשלוק אחד.

כדי לפתוח פדל שהיה בשימוש, מבריגים עם מפתח אלן 6 או מפתח פתוח אחורה לכיוון הגלגל האחורי. משני הצדדים אותו דבר- מבריגים לכיוון הגלגל האחורי. אם הכנסת הפדל המקורית נעשת עם שמן, כמו שהימלצתי- הפתיחה תהיה קלה, ואם לא, אז תעבדו קשה.
 

נכתב ב - 31/05/2018 10:59:21
תאריך הצטרפות
16/01/2014
נושאים
95
תגובות
684
מעל 5000 ק'מ בגרופי
חונך
אופנוחן שאלה
משמנים או לשים גריז  ?

רוכב בשביל לחיות וחי בשביל לרכוב
נכתב ב - 31/05/2018 14:11:51
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
מה שיש בבית זה מצויין. לא לקנות דבר בשביל זה.  אני מעדיף שמן מכונות פשוט, כמו שהימלצתי בזמנו עבור שרשרת. אבל כל דבר טוב. זה חסר משמעות. אני אישית לא מת על גריז, כי הוא מלכלכך. זאת הסיבה היחידה. בעיקרון  ברגע שמשמנים/מגרזים, גם אם תרכבו שנתיים על הפדלים יום אחר יום, כשתרצו להחליף אותם הם ייצאו די בקלות. מה שכן אם הקראנק לא חדש, לנקות היטב לפני כן את ההברגה הפנימית, שלא יהיה שם טינופת / חול מהשטח וכו'. גם קסטה אני ממליץ מאוד מאוד לנקות ולשמן היטב את ההברגות, לפני שמקבעים אותה. כי שם זאת בכלל צרה צרורה לפרק קסטה ישנה, שרכבנו איתה בשטח 3-4 שנים. אבל אם שימנו כמו שצריך בזמן ההרכבה, אז גם הקסטה הכי מטונפת תתפרק בקלות גם אחרי 4 שנים בשטח. וכנל גם בוטום-בראקט כמובן. לשמן לפני ההתקנה.

נכתב ב - 31/05/2018 19:49:35
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
מספיק לשמן קצת
אבל הטוב ביותר [למשוגעים בלבד] זה מוליקוט גרפית גריז , 
בישראל שפורפרת של 100 ג"ר עולה כ 250 ש"ח אז בטח שלא קונים את זה laugh כנראה יש יותר זול
גם אחרי שנים שלא נשאר זכר לגריז שכבת האבקה נשארת ומונעת הידבקות 
אני שם גריז לבן סמיך [פשוט כי יש לי] הגיע הזמן שיהיה לי מוליקוט איזה 10 ג"ר יספיק לי ל10 שנים 
אז מי שיודע היכן אפשר להשיג שפורפרת קטנטנה בגודל של סופר גלו שיגיד 
מי שחולה על ברגי טיטניום באופני האלמיניום שלו טוב יעשה אם ימרח טיפה זעירה לכל בורג 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 31/05/2018 20:55:24
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
נשמע לי סיפור מצוץ מהאצבע.

לחופש נולד
נכתב ב - 31/05/2018 21:01:04
תאריך הצטרפות
31/10/2009
נושאים
52
תגובות
298
בנוסף לגריז, מכנופן המליץ לי לשים שייבה בכל צד בקצה ההברגה בצד הפדל. מתפרק ביתר קלות בעת הצורך.

אופניים, חיים בתוך חיים.
נכתב ב - 02/06/2018 09:50:33
תאריך הצטרפות
28/10/2011
נושאים
84
תגובות
1487
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
איך נסגר הסיפור?