נושא: סרטון עם מד נתונים ממצלמת קסדה - טיפוס עין חוד

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 21/04/2018 11:27:58
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
לינק לסרטון ביוטיוב  לטיפוס הקיר בעין חוד
https://www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=oa7ub3ugXfA
 
נראה מרשים אך הוא רוכב ביחס  ל2  הרוכבים בסרטון  ...
בהתאם לסל"ד ולמהירות  שמופעים בסרטון לאורך הקיר ...
בהערכה - המהירות ממוצעת מעל 8.5 קמ"ש  ברוב הקיר המהירות 9-10 קמ"ש 
 
אם מישהו  מכיר אותו  אשמח לקבל פרטים  ליצרית קשר .
 
נתונים  על הקיר  : 
אורך המקסימום של הקיר כ 250 מ' הפרש גובה כ 46 מ' שיפוע ממוצע  כ % 18.5 
שיפוע משתנה מתחיל בין % 18%-25  ( נקודת מקסימום 29%  )
בסיום השיפוע יורד בהדרגה עד % 13 בחלק העליון .

מבחינת דרגת קושי לקירות
זה נחשב  לקושי קל בנוני  גם בגלל מומנטום המהירות שצוברים לפני .
 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 21/04/2018 19:28:27
תאריך הצטרפות
24/06/2008
נושאים
45
תגובות
586
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
אני לא יודע אם הוא רכב, אבל מי שהעלה את הסרטון הוא יניב יהודה.
תוכל אולי ליצור עימו קשר דרך פייסבוק בלינק הזה

נכתב ב - 22/04/2018 12:35:47
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
תודה על הקישור לפייסבוק 

אבל הפייסבוק  הנ"ל לא פעיל מתחילת 2016  ...

אם משהוא  יודע  דרך אחרת  ליצרת קשר עם המטפס  בסרטון ...

טלפון ,  מייל  וכו' ....

לפי סרטונים נוספים  ברשת כנראה הוא המטפס   ...

אריה סדובניק

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 23/04/2018 11:34:48
תאריך הצטרפות
07/12/2012
נושאים
7
תגובות
251
מעל 5000 ק'מ בגרופי
שלחתי לך פרטים ליצירת קשר בהודעה פרטית

כל שעה שאתה ישן אתה מפסיד שעה שאתה ער
נכתב ב - 23/04/2018 16:45:59
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
עליתי את עין חוד לפני כ שנתיים, עליה אכזרית. יש נקודה שמהירות הרכיבה הייתה על גבול הנפילה, שרדתי בקושי. בוצע עם קומפקט וקסטה של 28.
בסרטון רואים שהרוכב ירד ל 36 סל"ד, במערכת קומפקט עם 28 המהירות מעט יותר מ 5 קמ"ש על גבול הנפילה.

לחופש נולד
נכתב ב - 23/04/2018 22:54:25
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
תודות  לעזרה של הירושלמי יצרתי קשר עם המטפס בסרטון  ...
 
ליורם  34/28 זה כנראה ההילוכים שהוא השתמש ,
ירידת הסל"ד היא נקודתית לכמה שניות במצב שהמהירות  לפני היא  8 - 7 קמ"ש ...
 
בתחילת 2010  עד 2012 . הייתי מגיע לשם הרבה  במסגרת הרכיבה בכרמל
הסיבה העיקרית אהבתי מוגדרה בורגול הייתי קלינט קבוע במסעדה בעין חוד 
יצא לי לטפס  עשרות פעמים את הקיר במגוון יחסי העברה  שהקשה ביותר היה 39/25...
 
ב2010  עשיתי גם טורניר בקיר של עין חוד כולל ארוחה במסעדה לכל המטפסים שהגיעו .
בהמשך השנים התמקצעתי  והשתפרתי מאוד טיפסתי קירות תלולים וגם ארוכים בכל הכפרים במגזר ...
עין חוד הפסק להיות ריגוש  עבורי  ...
 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות