• Groopy
  • Groopy
  • Groopy
  • Groopy
Groopy

נושא: העלייה שדרשה טריפל בעידן שייט הקזינו ...

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 24/02/2018 12:52:00
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
105
תגובות
1114
אחד היעדים המועדפים  והזולים של מנו ספנות במילניום הקודם בסופי שבוע היה אלניה : 

עיר נופש לחופי דרום טורקיה , כולל שוק ענק  פי 5 בגודל משוק הכרמל ...
בשביל הישראלים נופש זול הכול כלול 5 ארוחות ביום קזינו חופשי .ושוק זה מרשם מנצח .
 

פעמים הייתי באלניה הצטרפתי לחברי העבודה של אשתי שאהבו בילוי קזינו  וקניות בשוק .
 
לעניין העלייה  מעל אלניה יש מבצר שהדרך לשם  קצרה ותלולה  עולים לשם באוטובוס קטן ומוניות .
 
בעיר שכרתי אופני עיר שטח  זה מה שהיה בחניות ( קרנאק 48/38/30 וקסטה 8 -  14-26  הקיר מחייב טריפל  )
ההילוך הקל היה 30/26  יחס העברה 1.15  אבל הגלגלים היו 26 שזה יותר קל בטיפוס ...

מצורף מפה תמונה וגרף  למי שבמקרה ובטעות מגיע לשם  ...
הנוף בטיפוס מדהים ים מסביב והעלייה שווה  קטע רלוונטי  2 ק"מ 10% ממוצע , 
כולל קיר קצר ותלול ...
 

היום לפי הבנתי הכביש  שודרג  ויש טיילת  בקטעים מול הים ...
 
אריה סדובניק 

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 24/02/2018 17:56:08
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3898
מעל 35000 ק'מ בגרופי
פגשתי רוכבים רבים באלפים עם קסטה של 34. כך שעים קומפק היחס 1:1 בהתחשב שהגלגל 700 הכח דומה, תוכל לטפס עם אופני כביש.
בכל מקרה 32% זה מטורף😉

לחופש נולד
נכתב ב - 24/02/2018 18:39:04
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1533
אריה,
נא לדייקsmiley:
לא קיים קראנק 30 38 48. זה היה קראנק 28 38 48. אתה רגיל מהטריפלים של הכביש 30 39 53, או משהו דומה, אבל כאן באופני 26 עיר או היבריד אין דבר כזה גלגש קטן 30 בטריפל. ואגב, גלגל 26 לא יותר קל לטיפוס, כי הקוטר שלו דומה לקוטר של ה700 בגלל הצמיג השמן שלא קיים בכביש. מעבר לזה שהצמיג עצמו (רוחבו) הוא כמובן מכשלה בפני עצמה. ואם נדייק: קוטר גלגל 26 =559 ממ ולזה נוסיף עוד לפחות 55 ממ גובה צמיג, והנה אנחנו מגיעים כבר ל-669 ממ. ואילו קוטר גלגל כביש הוא 622, לזה נוסיף צמיג בגובה 25 ממ ואנחנו מגיעים ל-672 ממ. כלומר קטרים דומים.

אני מת על טורקיה. ארץ יפיפייה. אחת היפות בעולם. חרשתי אותה מעל 10 פעמים. היגעתי עד הגבולות עם ארמניה וגרוזיה. טיילתי לחופי הים השחור (kara deniz) וגם הים הלבן (הים התיכון נקרא
בטורקית הים הלבן: ak deniz ) טיילתי גם לאורך חופי הים האגאי, עשיתי טרקים בהרים בצפון מזרח טורקיה, טיילתי פעמיים עם אופניי ועוד ועוד. ואפילו החילותי לדבר קצת טורקית.  כי בחורים, שאני הייתי, אף אחד לא מדבר מילה אנגלית. (אגב, גם איסטנבול מדהימה ומאוד מיוחדת. ועם המון שכיות חמדה יוצאות דופן).

ברם, אין סיכוי, שאני אחזור אי פעם לטורקיה. כל עוד האיסלמסטים בשלטון, זה בטח לא יקרה. חוץ מזה שבשנים הטובות ביחסים איתם, חרשתי המון את המדינה. אז כך שדי מיציתי ת'עניין.

נ.ב לא הייתי מעולם בבית מלון בטורקיה. תמיד התגוררתי אצל מקומיים ב-B&B.... למעט באיסטנבול במלונות משפחתיים קטנים.



 

נכתב ב - 24/02/2018 20:24:00
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
105
תגובות
1114
לאופנוחן
אתה צודק הקראנק זה 48/38/28  וזה היה בשנת  1999 כתבתי מזיכרון  לכן גם היחס היה קל יותר
28/26 = 1.07  שזה יחס הזהב  לקירות ...
בנוסף אני מכיר בכביש קראנק טריפל  52/42/30 - בזו עשיתי שימוש 2010-13 בקירות
גם בנושא גלגל  ב26 עם צמיג שטח - יש היגיון בדברך וגם לפי החישובים  ...
 
לגבי  טורקיה  אני הייתי  בעיקר בערי החוף  הרבה פעמים באנטליה ... 
אחד הסיבות  זה עליה תלולה וארוכה מאנטליה לדונר קאזינו מסעדה מסתובבת בפסגה  .
600 מ' מעל הים במסלול שאורכו 6  ק"מ . עם קירות כל הדרך ...
באנטליה  השכרתי בעיר בחנות אופנים  - אופני כביש גם עם טריפל .

בשונה ממך אני די מפונק  וצריך מלון 5 כוכבים  או הכול כלול הכי מתאם לי ...
 

ליורם 
לי  יחס 1  יותר מדי קל ומחייב אותי  להגדיל סל"ד
היחס  1.08-1.06  קומבינציות של   34/32  39/36   30/28  
זה  הכי מתאם לי לקירות הכי קשים שיש  בגלל פרופורציית הסל"ד שהלב שלי  רגיל ...

בסימולציה בטריינר  אני עדיין מושך כ 2 ק"מ  עם 14% ממוצע  על 39/36 = 1.08
בקצב של 44 סל"ד - 6 ק"מש ממוצע  זה מדמה חצי מעלה גולני ...
טסט שעשיתי השבוע על הקיר של אבו נופל 
אחד האמתנים ביותר בארץ
(220 מ' 25% ממוצע ) כניסה דרומית לאום אל  פחם -  עליתי ללא בעיה ... 

בעליות תלולות מעל הסטנדרט והקירות ארוכים עם שיפוע גבוהה .
דרוש איזון מתאם לפי הרוכב בין יחס העברה לסל"ד אחרת
נעצרים להפסקות  כתוצאה ...
או שהשרירים  מקבלים  חומצת חלב .
או סל"ד גבוהה מעלה את הדופק  לשמים...


אריה סדובניק
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
Groopy
Groopy
Groopy