נושא: משהו חדש קורה בדואר!!

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 12/02/2018 12:14:33
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
הבעיה שהוא לא טוב....
חבילה של ציוד אופניים מגרמניה שוחררה מהמכס ונכון לעכשיו לא ברור איפה היא לאחר שבוע שלא התעדכן מיקומה במעקב של DHL והדואר פניתי לצאט לקחו פרטים מפורטים טלפון דוא״ל וכו׳  ו״פתחו פניה ״ ואמרו שיחזרו . כמובן לא חזרו. אח״כ פניתי לצאט עוד כמה ימים בהפרשים של יומיים וגיליתי שהם לא שומרים פרטים של הפניה ובמבחן התוצאה שבועה אחרי הפניה הראשונה לא היתחדש כלום. נראה שבתום הצאט הם זורקים את המידע לפח ולא עושים איתו כלום. פניתי בטלפון ל171 אחרי 20 דק המתנה שוב לקחו פרטים ואמרו שיחזרו...... עד עכשיו לא חזרו מלאתי טופס איתור באתר שלהם וגיליתי שהצאט והמענה הטלפוני והאתר לא מסונכרנים וגם לא מעודכנים. הם גם לא מודים שהם איבדו את החבילה וכך משאירים אותי בלימבו בלי החבילה ובלי הכסף ובלי יכולת להזמין שוב או לקבל החזר. 
מדהים השילוב של היתנהלות המכס והדואר מול לקוחות.
מסקנה אחת היא שצריך להקים מחסן חלפים בבית כי אף פעם אי אפשר לדעת מה יעלה בגורל חלקי חילוף שהיזמנת מחו״ל. 

נכתב ב - 12/02/2018 13:03:34
תאריך הצטרפות
10/04/2011
נושאים
99
תגובות
1288
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
אני חושב שאתה יכול להרגע (באופן יחסי) גם אני הזמנתי חבילה מגרמניה
והיא נשלחה ב DHL וכשהגיעה לארץ נעלמה מהמסכים לחודש ימים.

אחר כך כשהופיעה מסתבר שהיא הייתה תקועה במכס ושם הם פשוט לוקחים
את הזמן בלי למהר לשום מקום, אגב שם גם הכניסו לי צינור די ארוך על פריט
שעלה לי 1000 ש"ח בחו"ל לקחו 600 ש"ח מכס ועוד איזה עמלת שחרור של 200 ש"ח.
 

.
נכתב ב - 12/02/2018 13:19:45
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
כותי,
זה יגיע בסופו של דבר. אי אפשר לחייב אותך על סחורה שלא קיבלת. עם DHL תמיד יש בעייות. חלק מהבעיות מקורם בגרמניה בכלל. שם נתקעת לפעמים חבילה במרכז השילוח בפרנקפורט גם יותר מחודש. וחלק אחר זה הבעיות בקשר בין דואר ישראל ל-DHL. רק סבלנות ואורך רוח. עובדי הדואר לא יודעים מהחיים שלהם. ולעיתים הם גם משקרים. בכל אופן אם הסחורה לא תגיע בסופו של דבר (סיכוי שואף לאפס), השולח יצטרך לפתוח מכתב תלונה חקירה. אתה בכל מקרה מכוסה. הם יזכו אותך, מכיון שלא יירצו שתפתח להם DISPUTE בפייפאל. שם תקבל את הכסף מייד בלי חוכמות.

ולגבי המסקנה שלך: תמיד צריך להיות לך בביית מחסן חלפים. זה ברור.
החלקים הכי החשובים, שצריך שיהיו בביית תמיד הם: שרשראות, קסטות, גיר אחורי,אוזן לגיר, רפידות ברקס, כבלים שונים, ברגים באורכים שונים M5 ו-M6, צמיגים ופנימיות. חוץ מאלה, כל המוסיף - הרי זה משובח.

לסיכום: סבלנות. זה יגיע.
לסיכום 2: תכין לך מלאי חלפים ראוי.

 

נכתב ב - 12/02/2018 15:15:40
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
הרפתקאות עם DHL גם עברתי. וגם עם המכס שעוצר קסדות ודורש שיחרור של עמיל ואישור מכון תקנים. הפעם זה הדואר לבדו. כל החבילות שלי מגיעות עד 4 ימים משיחרור המכס. נכון להיום כבר עברו שבועיים. מה שהכי מעצבן שההיתעסקות עם הדואר בצ׳אט ובטלפון היא ביזבוז זמן.
להקים מחסן חלפים בבית בחישוב גס זה 3000-2500 שח אם שומרים על רמה של XT/Ultegra. אני שואף לכיוון לאט אבל הפעם לדוגמא צמיג חדש לגמרי ContGP4000SII נקרע לי מאבן על שביל אופניים.
עדכנתי את Bike24 החנות המועדפת שלי והם ישר חזרו אלי עם עדכון  שפתחו פניה אצל DHL ושאחרי ה 19 לחודש יזכו אותי או ישלחו מחדש לפי דרישה שלי