נכתב ב - 07/01/2018 00:08:27
17
47
שלום לכולם
הבנתי כבר שלהחלפת הסטם חשיבות רבה למציאת זוית רכינה נכונה..
אני מעוניין להחליף את הכידון שלי לכידון רחב יותר( כרגע עם כידון 660 של RACEFACE) ועם זאת, אני לא יודע מה זה אומר מבחינתי הסטם הקיים- האם יכול להשאירו, האם בהכרח אצטרך להחליף גם אותו?
הגיע אליי כידון שירד מאופניים של חבר של Bontrager שהוא מעט רחב יותר משלי 690 ממ, חשבתי ששווה לנסות אבל חשבתי להתייעץ לפני כן אם זה מהלך נכון
תודה לעונים..
נכתב ב - 07/01/2018 07:10:01
24
184
החלפת קידון לא קשורה להחלפת סטם באופן ישיר, כל אחד מהם משפיע על תנוחת הרכיבה באופן שונה סטם מתיחס לריצ' ורוכב הקידון למנח הידיים עליו, כלל האצבע לרוחב קידון,רד לשכיבות סמיכה סמן את המרחק הנוח של הידיים זו מזו וזה בגדול רוכב הקידון הנדרש לך,כמובן שאם תחפור ברשת תגלה אין סוף דעות ואפשרויות.
תירצה עד שאתה יכול כי כשתירצה לא תוכל
נכתב ב - 07/01/2018 09:17:34
55
5427
הפער ברוחב הכידון בנתונים שציינת, אינו מאוד משמעותי, ככלל אצבע לכידון רחב יותר צריך סטם קצר יותר בכדי שתנוחת הגוף לא תשתנה, אבל זה תלוי בהרבה משתנים ובמנח ההתחלתי.
תרגיש חופשי לנסות, בכל אופן לאופני 29 רצוי כידון מעל 720
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 07/01/2018 10:08:05
25
1719
99% מהכידונים באופני הרים סובלים משגיאה תכנונית ארגונומית. והשגיאה היא בזווית הכידון באזור האחיזה שלו.
אם תפשטו את הידיים קדימה באגרופים קמוצים, אתם תבחינו מייד שהזווית של האגרוף שלכם ביחס לקו האופקי הוא 35-40 מעלות. על כן לחפש כידון עם זווית דומה. ולא הכידונים הסטדרטיים הרגילים שדופקים את הידיים הכתפיים הזרועות וכו'. התנוחה בכל הכידונים הסטנרדטיים לא טבעית ולא ארגנומית. וזה הרבה יותר חשוב מאורך הכידון. האחיזה לפתע משתפרת פלאים. אורך כידון כזה יכול להיות 4-6 ס"מ פחות מהכידונים הישרים הדרקים.
והכידונים עם הזווית הארונומית הללו מתאימים לכל סוגי הרכיבות. שלא יספרו לכם סיפורים. לי יש כזה כידון. והוא יותר טוב לשטח מכל כידון ישר.
נכתב ב - 07/01/2018 12:29:54
55
696
אופנוחן, אני לא קונה שכל היצרנים לא יודעים מה הם עושים.
לדעתי מאחר ואתה רוכב בעיקר טורינג אז מתאים לך משהו שונה מרכיבת שטח רגילה ורכיבת סינגלים.
זו הסיבה שיש מבחר, להתאים לסגנונות שונים ואנשים שונים (וכן, גם לתת ליצרנים שונים להרויח).
במידה ויש תגובה אז לעניין ולא להתלהם
נכתב ב - 07/01/2018 14:51:42
25
1719
הכידון שהימלצתי בהחלט לא טוב לרכיבה טכנית. ברם רוב הרוכבים כמעט ולא רוכבים סוג רכיבה כזה. או רוכבים מעט מאוד. ואם נניח רוכבים קטע של 50 קמ ובתוכו 1 קמ טכני, אז שכרו של הכידון הישר יוצא בהפסדו. לסינגלים טכנים רציניים משולבים נניח בסלעים ובאינספור סיבובים ופניות מסובכות, הכידון שהימלצתי בהחלט פחות מתאים.
בארץ אני רוכב בעיקר שטח. אין טורינג בישראל. לא קיימים מסלולים. אפילו לא אחד. אני רוכב טורינג רק בחול.
אחד הרוכבים הכי מצטיינים בישראל, חנוך רידליך , משתמש בתחרויות בכידון כזה כבר כמה שנים. והוא באמת רוכב על מספונסר שיכול לקבל כל מה שהוא רוצה.
עד לפני מספר חודשים השתמשתי בכידון ישר בכל האופניים שברשותי. רק לאחרונה גיליתי את הסוד. האמת שרציתי כידון כמו של רידליך, אבל הוא עלה המון, אז וויתרתי. מכיון שמצאתי במחיר סביר משהו אחר אז קניתי לאחרונה. ה
הבעיה עד היום עם הכידונים הללו היתה שהם היו גמישים מידי, כי נבנו לאופני עיר. ברם בחצי שנה האחרונה החלו לבנות כידונים מסיביים כאלה.
נכתב ב - 07/01/2018 17:52:13
4
11
מומלץ לעבור לכידון רחב יותר כיוון שהוא נותן יותר שליטה על החלק הקדמי והיגוי יציב יותר, כאשר מרחיבים את הכידון מומלץ לקצר את הסטם כדי לשמר איזון משקלים בין החלק האחורי לקדמי, במקרה הנוכחי הקיצור לא רלוונטי כי גם הכידון הרחב יותר קצר ביחס לסטנדרט הנוכחי.
אם התשובה לבעיה שלך נמצאת בגוגל מצבך טוב
נכתב ב - 07/01/2018 19:17:50
1
163
נכתב ב - 07/01/2018 20:18:45
45
586
*** להתעלם ***
הועלה בטעות
נכתב ב - 07/01/2018 20:30:48
17
47
אופנוחן אשמח לתמונה של כידון שאתה מתאר
בגדול רוב רובן של הרכיבות שלי לא טכני... הכידון הנוכחי לא ישר, אבל מודה שלא הבנתי עד הסוף את הדוגמאות.
לפי התגובות אני מבין שגם שינוי לכידון ה"רחב" שנפל לידיים שלי, אינו יורגש כשינוי משמעותי. באמת כשרכבתי על ה29" של חמי, עם הכידון הרחב שלו (אני חושב 740/760) זה הרגיש משמעותית שונה מהכידון שלי על האופני 26" החמודים שלי.
נכתב ב - 07/01/2018 21:24:58
25
1719
חברים אני אתן לכם לינקים לקנות. לא לדאוג. פשוט שכחתי.
הדוגמה לכידון ביוטויב שהועלתה כאן ע"י אחד החברים, אכן מאוד דומה לכידון של חנוך רידליך ואולי אפילו זהה. הכידון שלי קצת דומה רק בלי הקשת הקדמית. והוא קצת פחות מוקצן בזווית כמו הכידון בדוגמה בסרטון של יוטיוב. אבל הכידון שלי מאוד חזק וגם לו יש זווית נהדרת וארגונומית. שימו לב זה כידון בעובי 31.8 ממ (רוב האופניים במידה הזאת). הכידון עולה כ- 50 ש"ח כולל המשלוח. אני ממליץ ביותר. אגב יכול להיות שתצטרכו סטם טיפה יותר ארוך עבורו. או שתזיזו האוכף קצת יותר אחורה. סטם מעולה בכל המידות עולה פחות מ20 שח באיביי כולל משלוח. הרוחב של הכידון 68 ס"מ ולא 66 סמ כמו שכתוב בטעות בכמה מכירות באיביי. כלומר אפילו יותר טוב מהפרסומת.
3 לינקים לקניה (יש אולי עשרה מוכרים של המוצר הזה באיביי)
1
2
3
צירפתי תמונה......
נכתב ב - 08/01/2018 16:44:33
1
163
מעניין.
אני אראה לאן מתקדם "פרוייקט" התאמת אופני הכביש שלי להתניידות עירונית. לזה זה נראה מתאים.
לרדת עם זה ירידות בסינגלים... לא נראה לי שהזווית מתאימה לאחיזה/דחיפה/משיכה מיטבית תחת עומס.
למרות שאני מסתכל בסרטון שקישרתי (ואחרים על האופניים הללו) ונראה שזה עובד... אבל מסורבל. אבל אולי אני טועה...
https://www.youtube.com/watch?v=T4rxBquR5O4&t=30s
נכתב ב - 08/01/2018 17:20:17
25
1719
אחד המגיבים כאן בתחילה שאל: האם יכול להיות שכל המתכננים טועים לגבי הכידון המתאים לשטח????
לצרכנים קשה מאוד לשינוי אמיתי במוצרים שהם קונים. הכי קשה לשנות את המוח של הצרכן. אין יותר קשה מזה. הרבה יותר קל להגיע לירח, מאשר לשנות לאנשים את צורת החשיבה שלהם. וכאן מדובר בסך הכל על כידון, שעולה כסף קטן. כלומר אין כאן שום שיקול כלכלי.
ובכן התשובה: המתכננים לא טועים מבחינה מסחרית, הם מוכרים מה שכולם רוצים. אם ינסו למכור אופניים עם כידון שונה, מעט מאוד יקנו אותם.
וכן, הכידון הזה מעולה לאופני שטח ועולה פחות מ-50 ש"ח. האחיזה והמשיכה של הכידון הרבה יותר טובים מכידון רגיל. אם מתוך העשרות או המאות, שיקראו פוסט זה, 2 או 3 ינסו את הכידון הזה - יצאתי ברווח גדול.
נכתב ב - 09/01/2018 08:57:06
428
11304
מבלי להיכנס לדיון על המבנה הארגונומי והאורטופדי של הרוכב הממוצע והסיבות למבנה הנוכחי של הכידונים
מעניין אם רוכב XC תחרותי שיתקין כזה כידון יודח ע"י הספונסר שלו כי הוא שובר לו את שוק הכידונים הישרים
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 09/01/2018 10:29:53
55
5427
XC תחרותי דורש תגובות מהירות וטכניקה, הכידון הזה לא מתאים כפי שהוא לא מתאים לכל רוכב שרוכב סינגלים, הקטע הזה שדורון
מצליח לעורר עניין רב באביזרים וקונפיגורציות שמתאימות רק לסגנון הרכיבה הייחודי שלו וגם לתאילנדיות ארוכות צוואר, מצחיקה אותי כל פעם מחדש, דורון שאפו
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 09/01/2018 11:32:06
25
1719
אני מציע; במקום דיבורים תאורטיים - לנסות.
% מתחרי הXC בישראל מכלל הרוכבים הוא משהו כמו 0.00000000000000000000000000000000001%
כל השאר מוזמנים לנסות.
נכתב ב - 09/01/2018 14:20:12
428
11304
לא רוצה להכנס לווכחנות סתמית ללא תמורה מצד אחד או הגנה על האמת
אבל כמעט כל רוכבי השטח שאני מכיר רוכבים בסיגנון XC תחרותי ההבדל הוא
המהירות המוחלטת של הרכיבה , למשל אני רוכב עד חצי מהמהירות של רוכב תחרותי
המוני רוכבי האפיק בארץ רוכבים בסיגנון XC תחרותי בעצם כולנו רוכבים בתנאי קרקע של רוכבי
האפיק וה HLC שזה המון עליות וירידות דרדרת סינגלים מגוונים קלים עד קשים
בוא נדבר אל הרוכבים הללו המודלים לחיקוי של הדורות הבאים של רוכבי השטח הם רוכבי האפיק ישראל
ולא דורון אופנוחן אז בזהירות עם הפעלת לחצי שיכנוע מיסיונרים המושכים לכיוון של 0.000000000000000002% מהרוכבים
מישהו עוד עלול להאמין ולרכוש כזה כידון . . . . . האמת לא נורא , מכל דבר אפשר ללמוד גם הרגע אני למד משהו
למשל לכתוב בצורה נעימה וברורה [שלא תמיד הולך לי כל כך]
הייתי שמח ללמוד ממך להזמין דברים ברשת , לא הולך לי כלכך עם זה
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 09/01/2018 18:32:07
25
1719
חנוך רידליך רוכב האפיק הטוב בישראל. אחד הטובים בעולם.
מקום חמישי באליפות העולם בסינגל ספיד למרחקים ארוכים.
כבר 3 שנים לפחות עם כידון ארגונומי בכל תחרויות האפיק.
נ.ב אשמח ללמד כיצד לקנות ברשת.
תפתח שרשור נפרד, ונתחיל בשיעור הראשון.
נכתב ב - 10/01/2018 07:09:19
428
11304
חתיכת תא מטען הכידון הזה , עוד לא הגענו לזה
זו לא הדרך לשכנע ,
המנצח לפני שנתיים בטור דיווייד רכב עם כידון בתצורת אופני כביש
מה זה אומר ?......... שחנוך טועה ?
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 10/01/2018 15:13:31
55
5427
I REST MY CASE
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 15/01/2018 16:57:26
23
84
הזכרתם את רדליך
אמנם הוא רכב עם כידון כזה בHLC הראשון, זה כידון של JONES שיש לו סוויפ 40 מעלות בערך . עם מקום לציוד וכמה מנחי ידיים. הרבה רוכבי בייקפאקינג אוהבים אותו.
אחרי ה HLC הוא העיף את הכידון ופעם אחרונה שמעתיאותו אומר שעד היום רדומה לו זרת מהאירוע .
היום הוא רוכב עם פלאט + קרניים ומעל זה הרכיב אירו בר של נגש
אני לא בא לקבוע כלל, בגדול שכל אחד ירכב עם מה שנוח לו ולפי אופי הרכיבה.
אני רוכב בכלל עם כידון מונסטר של סלסה שהוא כמו כידון שטח ועושה גם סינגלים איתו.
או עם פלאט
ועל הסינגל ספיד התקנתי כידון כמו של אופנוחן אבל הפוך - בתכלס שבר לי את הגב אז חזרתי לפלאט בינתיים
החיים זה כמו אופניים - אם קשה , כנראה שאתה בעלייה
נכתב ב - 16/01/2018 11:04:32
428
11304
חנוך רדליך אמנם תותח אבל שפן נסיונות לא קטן [של עצמו] והנסיונות לא תמיד מצליחים
ראה הנסיון המפורסם של הסקוטי והסוס המורעב שכמעט התרגל לחיות ללא מזון אבל ברגע האחרון מת
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 01/02/2018 22:05:33
99
1288
יש לי כזה כידון, הוא מורכב על סטם 60 מ"מ אני נהנה ממנו מאוד, הוא כל מה שדורון
כתב ואף יותר, תנוחה טובה של הגוף, סיבובים גמישים ונוחים, הוא אמנם בנוי לרכיבות
ארוכות אבל אני נהנה ממנו מאוד גם ברכיבות קצרות וגם בטכניות.
נכתב ב - 02/02/2018 10:10:46
25
1719
רחי, סוף סוף צדיק אחד בסדום, בעיקר לאחר התגובה של חוכמולוג המקלדת הקודם.
אכן הכידונים האלה פנטסטיים. ואם למישהו זה לא מצליח, ויש לו כאבי גב, כמו רן לדוגמה, לרוב זה בגלל שלא התקין סטם מספיק ארוך. הכידונים הללו דווקא אמורים לשפר את כל נושא הכאבים וחוסר הנוחות. והם אכן עושים זאת.
בכל מקרה היזמנתי בינתיים עוד שניים כאלה עבורי. כן!
כולם מוזמנים לנסות. הכידון, שאני הזמנתי עולה כ50 ש"ח באיביי. הסיכוי לשפר משמעותית את הרכיבה, שווה את הסיכון להפסיד 50 ש"ח.
רחי,
נכתב ב - 03/02/2018 12:03:59
20
2488
אופנוחן מצד אחד צודק ומצד שני טועה לגמרי.
כשתנוחת הרכיבה היא בישיבה זקופה הוא צודק הכידון שמתעקל פנימה ארגונומי יותר מכידון רגיל.
ברגע שעולים לעמידת מוצא הוא לא ארגונמי בכלל בגלל שתנוחת הידים דומה יותר לזו של שכיבות שמיכה והעיקול של הכידון מקשה על הוצאת המרפקים החוצה כמו שנידרש מתנוחת הרכיבה הזאת.
לכן לטורינג זה באמת אחלה כידון ולשטח בכלל לא.
נכתב ב - 04/02/2018 07:22:12
428
11304
דן , אהבתי את התגובה גם קצרה גם נכונה וגם חילקה את הארוחה שיהיה קצת לכולם
דרך אגב
יש עוד רשימה של דברים שיש יותר נוחים
אוכף יש יותר נוח אבל רוכבים עם קטנצ'יק
גלגלים יש יותר שמנים ונוחים אבל רוכבים עם רגילים
קרניים לכידון יותר נוח אבל הרבה רוכבים מוותרים כי זה מסוכן
שיכוך מלא יותר נוח וחלקינו רוכבים על ז"ק
מכנסיים יש יותר נוחות אבל רובם רוכבים עם טייץ
ציוד על האופניים יותר נוח אבל רוכבים עם תרמיל
לרכב עם ליווי יותר נוח אבל רבים וטובים רוכבים לבד
ועוד ועוד
לעיתים היעוד מאלץ וויתורים על נוחות
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 04/02/2018 10:03:38
99
1288
צביקה, אני דווקא מאבזר את האופניים שלי בציוד כמה שיותר נוח לגבי
ולגבי סוג הרכיבה שלי, משתדל להמנע ממראה קרבי ולדבוק יותר בנוחות.
בנוגע לכידון, הוא מאוד נוח, קצת משייט בסינגלים צרים (עדיין לא מבין למה), נקודת התורפה שלו היא
שכנראה בגלל שהוא מקצר את מרכז הכובד, אני מוצא את עצמי בעליות קצרות ותלולות
מאוד עם גלגל קידמי באוויר, כנראה שזה עניין של פיתוח מיומנות חדשה של העברת כובד
בעליות שכאלה יותר קדימה.
נכתב ב - 04/02/2018 10:21:47
55
5427
רחי, כל מה שכתבת מסביר בדיוק מדוע אינו מתאים לרכיבה טכנית, השיוט הינו בעצם חוסר היכולת שלך ליצר היגוי מדויק ומהיר עקב הזויות של הכידון.
כידון מסוג זה אמור להיות מעולה לרכיבות ארוכות ולא טכניות, תנוחת הרכיבה זקופה ונוחה.
אופניים לרכיבה טכנית הינם ניגוד גמור לז'אנר האופנוח
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 04/02/2018 10:38:45
25
1719
רחי, הסטם שלך כנראה עדיין קצר מידי. מרכז הכובד שלך כנראה קצת יותר מידי אחורה. אז כמו שכתבת, או שתשפר את שפת הגוף, ותזיז יותר את הגוף קדימה בעליות, או שתקנה סטם יותר ארוך. סטמים מעולים חזקים וקלים באביי עולים היום גרושים. כ-25ש"ח לסטם כולל משלוח. ויש במגוון אורכים. הכי קצר 32 ממ ויש גם סטמים של יותר מ100 ממ.
נ.ב הכידון שלך משייט בסינגלים צרים, בדיוק מהסיבה שכתבתי לעיל. אין מספיק משקל על הגלגל הקדמי.
והנה פה סטמים במבחר אורכים (32 60 80 100 ). סטמים מעולים!! כל הזוגות שלי עם סטמים כאלה.
נ.ב 2. לכל המבינים. אני מציע שתנסו במקום להסביר כמה זה לא טוב. אם תנסו ולא יתאים לכם. אז מצויין. אבל לא לפתח תאוריות.
נ.ב 3, יש באופניים משהו דפוק אינהרנטית, וזה כולם מסכימים. אופניים הם כלי לא ארגונומי בעליל. זה משהו בילת-אין באופניים. מעצם טבעם. ולכן כל דבר שיכול לשפר את הארגונומיה, מבורך ביותר.
נכתב ב - 04/02/2018 15:11:50
99
1288
המסקנה העיקרית היא לקנות עוד זוג אופניים,
כי לא בא לי להעביר את הכידון בכל פעם.
דורן, אני אנסה באמת עם סטם יותר ארוך, זרוק אצלי במחסן איפשהו.
נכתב ב - 04/02/2018 16:23:30
20
2488
אופנוחן.
מה שכתבתי זה לא תאוריה, (אם כי אני מבין שמבחינתך לרכב בתנוחה כזאת זה עינין תאורתי) אני אישית החלפתי כידון לאחד עם משיכה יותר מתונה, בגלל שהיה לי קשה להוציא מרפקים החוצה בעמידת מוצא. אגב זה היה בהמלצה של רידליך...
נכתב ב - 05/02/2018 10:08:48
55
5427
היומרה היחידה כאן הינם עצות של מי שלא רוכב טכני כלל שרוכב על אופניים עם סטאפ לא טכני לרוכבים טכניים ברמה
כזו או אחרת, די מזכיר את הלהט של איש הפנימיות נגד הטיובלס ותמיד יש את אלו שנופלים בפח
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 05/02/2018 14:58:41
99
1288
הייתי רוצה שמישהו יסביר לי פעם אחת ולתמיד מה זה טכני?!
סינגל רוחמה זה טכני?
סינגל בארי זה טכני?
קפיצה של מדרגה זה טכני?
רכיבה על דרדרת זה טכני?
רכיבה על חלוקי נחל זה טכני?
השביל הכחול בבן שמן זה טכני?
סינגל זכריה זה טכני?
סינגל עדולם זה טכני? (אולי רק מעט מאוד ממנו)
אגב, בעיני כל אלה לא טכנים.
גילוי נאות כשיש משהו שבעיניי הוא ממש ממש טכני אני פשוט יורד מהאופניים,
ולא בגלל חוסר היכולת לעבור אלה בגלל האחוזון הקטן שבסיכוי להפצע.
נכתב ב - 05/02/2018 18:47:24
428
11304
צודק לגמרי בשאלתך, כמעט כל הרשימה שלך לא דורשת רכיבה טכנית מרוכב שאינו מת על
רכיבה טכנית וגם ללא חוזק פיזי ומיומנות המאפשר רכיבה טכנית
אבל אם תרכב באותם המסלולים בקבוצה שכולם אוהבים , חזקים ויכולים לרכב טכני תצטרך
להתמודד ואולי להסתכן ברכיבה טכנית
זה שעשית ביקור במסלול טכני זה לא הופך את הרכיבה שלך טכנית
אם אתה יורד את סינגל אימבא ונותן בראש זה טכני
אם אתה יורד את זה בזהירות ולא מפסיד שום כלנית או רקפת במבטך זה לא טכני
כנ"ל סינגל הסוכר , העניין שאין שם רקפות
אפרופו קפיצות , אז זה פרק מיוחד ולא חובה ברכיבה טכנית עד רמה בינונית
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 05/02/2018 18:51:28
99
1288
יפה צביקה אז סגרת לי את הפינה הזאת.
אז למעשה אני טכני בארון.
נכתב ב - 05/02/2018 20:02:01
55
5427
בהקשר לכידון- כלל אצבע הוא שכל רכיבת סינגלים הינה טכנית, רכיבת שבילים מתונה אינה טכנית.
גם בסינגלים הכי לא טכניים ברכיבה מאוד לא טכנית ישנם מעברים טכניים שכידון כזה מגביל.
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 05/02/2018 23:01:29
20
2488
רכיבה טכנית במהותה עוסקת בשליטה, מעבר מכשולים ושיווי משקל ולא בגמיעת מרחק.
מסלולים טכנים לדוגמה:
מעלה זרון
מנרה
דרקנס ביער עופר
שביל הבורות והבארות בפארק בריטניה
היורד ליגור
נכתב ב - 07/02/2018 11:57:15
55
5427
הבהרה לתגובה הקודמת שלי, אם הנושא היה מהלך גדול יותר של בולם, מוט כסא מתכוונן, זוויות שלדה וכו' אזי כמובן
ההתיחסות לרמה הטכנית של הסינגל היתה שונה, עבור כידון, כל סינגל הינו טכני דיו שכידון לא מתאים יכול להפריע.
באותה מסגרת של הכידון, הייתי מכליל גם כסא רחב מאוד שמתאים לצורך אורבני / רכיבה ארוכה ולא מתאים לשום רמה טכנית.
סטם ארוך, בלמים חלשים ועוד.
כמובן שגם שבילי 4X4 עשויים להיות טכניים בהתאם.
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 07/02/2018 12:41:35
9
333
עם סס"ר כל סינגל מלמיליאן וכל עליה עם קוץ
נכתב ב - 08/02/2018 08:22:49
55
5427
זה תלוי, אם אתה בכושר אתה מיישר את העליות, אם לא, כל עליה קטנה מגהצת אותך
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 08/02/2018 18:34:52
9
333
נכתב ב - 08/02/2018 20:29:48
78
3934
החלפת הכידון מ 660 ל 690 כמעט ולא תורגש בהיגוי ובתנוחה, ההיגוי יהיה יותר איטי ומדויק ותנוחה מעט יותר כפופה.
אני רוכב עם כידון עם רייז קטן והוספתי קרניים קטנות, שינוי מיקום הידיים במהלך הרכיבה עוזר מאוד ברכיבות ארוכות.
|