אשכרה:
הכלי הנ"ל הכי גאוני יצירתי, שנוצר אי פעם עבור תעשיית האופניים. נוסע איתו לטיולים שלי בחול כבר מס שנים. לא מתאים לעבודה בבית, כי לא הכי נוח, אבל לטיולים... חבל על הזמן. ותחשבו כמה כלים הוא מחליף. ששוקלים קרוב לוודאי פי 50 ויותר ממנו. שימוש בפדלים והשרשרת כדי לפתוח את הקסטה. כל כך יצירתי, ומאידך כל כך פשוט. הגאונות שבפשטות.
הוידאו ביוטיוב לא מדגים בצורה טובה כיצד לפתוח. יש להשתמש באחד מגלגלי השיניים היותר גדולים בקסטה כדי לפתוח, ולא בקטן, שזה הרבה יותר קשה. בנוסף תעבירו לפלטה הקטנה מקדימה לפני תחילת התהליך. בהדגמה השתמשו בקסטה שכבר היתה פתוחה, ורק סגרו אותה לצורך ההדגמה. זה לא כזה פשוט. צריך יחס העברה הרבה יותר כוחני.
אני נותן כעת עוד שני כלים. אמנם הרבה פחות יצרתיים, אבל הקניה הכי טובה של כלים, שעשיתי בחורף הקודם.
לרוץ לקנות. אין יותר נוח מזה.
1
2
הכלים האלה בעלות 27 ש"ח כל אחד תוצרת ICETOOLZ. ברמה מקצועית לכל דבר ועניין. אבל מי שרוצה יכול לקנות כלים סינים כאלה הרבה יותר זולים, עולה 7 ש"ח לכל כלי. לא באותה רמה, ולא יחזיק יותר מידי, אבל אולי בתור התחלה לרוכבים מיעוטי תקציב, כדי להתנסות, זה סביר.
ואלה ה-
ICETOOLZ
נ.ב הבוקסות הנ"ל הן 8 9 10 אבל יש גם כלי של ל-12 13 15 אבל מאוד קשה להשיג אותו באיביי כרגע. אולי בעלי אקספרס ניתן למצוא.
מפתח האלן 4 5 6 מתאים ל-95% מהברגים באופניים. יש גם כלי מיוחד לשלוש מידות קטנות. יש לו פחות שימוש ולכן מיותר לקנות.
לגבי שימוש בבוקסות באופן כללי. אלו שימושים פחות שכיחים באופניים האיכותיים. אני אישית מחזיק הכל, אבל לא חובה. זה בעיקר לחובבי טכנאות.