באופן חריג, אני חייב לחלוק על ידידי המלומד מאוד יורם.
השואל אמנם ציין שהוא מתעתד לקנות אופני טורינג, אך נסיעותיו על שבילי כורכר ושטח כבוש מעידים שדווקא אופני הייבריד, עם שיכוח קל מלפנים, היו עושים עמו יותר חסד מאשר אופני טורינג עם מזלג קשיח.
זו לא השילדה של האופניים שהייתי דואג לה, אלא השלד של הרוכב, וידיו. אין שום סיבה שלא לרכך במעט את הרעידות בתדר גבוהה ששבילי כורכר ישקפו לרוכב. אני לעצמי אפילו הוספתי שיכוך במוט הכסא.
לא נשמע שהוא מתכוון לחצות את אלסקה, אלא רכיבות יומויות לא סופר ארוכות. הוא אפילו ציין שהנוחות היא הנמצאת אצלו בעדיפות גבוהה יותר, ולכן מזלג שיכוך קידמי (אפילו מבוססי קפיץ פשוט ולא עם מהלך ארוך מידי) נראה לי עדיף על מעט היעילות שהוא יבזבז בשל כך.
ואם ניתן לרכוש עם בלמי דיסק במקום v-break - עוד יותר טוב.
באשר לצמיגים, אני רכשתי לאחד מזוגות
האופניים שלי בעלי ייעוד דומה את הצמיגים שלהלן, ובינתיים מרוצה. לא יקרים, קלי משקל, גלגול מהיר וטוב ואחיזה נאה בסיבובים.
Clement LAS Folding CX Tyre
הבעייה העיקרית בצמיגי 700 לטורינג והייבריד, זה שקשה להשיג להם בארץ פנימיות. פנימיות הכביש שהחנויות בארץ מחזיקות בד"כ אינן מגיעות עד לרוחב הנדרש (33-35), לכן באותה הזדמנות רכש כדאי לרכוש בחו"ל גם כמה
פנימיות מתאימות (וגם יותר זול...).
Tell people an invisible man in the sky created all things, they believe you.
Tell them what you've painted is wet, they have to touch it to believe.