17
47
שלום לכולם
מודה שאין לי הרבה ניסיון בכל דבר טכני שקשור לאופניים.. אשמח להכוונה מה כדאי לעשות בשטח/לאחר מכן.
מותקנים אצלי צמיגי טיובלס די חדשים( לאחר כ-600-700 ק"מ), לאחרונה, ובצמיג הקדמי בלבד, היו כמה פעמים אירועים של פנצ'רים קטנים ותיקון עצמי עם החומר.
ברכיבה האחרונה שלי מצאתי את עצמי מנפח(משאבה רגילה) בשטח את הצמיג הקדמי ממצב כמעט "אפס", 3 פעמים, מה גם שלא שמעתי/ראיתי יציאה של חומר בפעם האחרונה כך שיש סיכוי שאזל.
כרגע הצמיג שוכב ללא אוויר, ולפני שאני ניגש לטפל בו רציתי לדעת האם ערכת תיקון לפנצר רגילה תספיק לי כאן?
האם יש צוורך להפריד את הצמיג מהגלגל, לשטוף אותו מהחומר/להכניס חומר חדש(יש לי בקבוקון ג'יפה קטן של ג'ו), האם להכניס פנימית ?
אולי בכלל ללכת למכאונופן הקרוב לביתי וזהו?