מזדהה עם כל מה שאני קורא עכשיו בביקורות גוגל.. אותה חוויה אחת לאחת..
הגיע הזמן שחנויות ילמדו שאם יתנו שירות גרוע הכל מגיע לאינטרנט וחשוב שאנחנו נקרא ביקורות לפני שנבזבז זמן ועצבים.
"ביקרתי בחנות, קבלתי את השירות הכי גרוע שיכולתי לבקש, יש שני מוכרים אחד נחמד והמבוגר שלא נחמד ומדבר מגעיל. לקחו ממני תשלום גבוה לתיקון פנצ'ר והחליפו גלגל במחיר מאוד יקר..."
"בעל הבית מתנהג באופן מחפיר. אני לקוח קבוע , קניתי 2 זוגות אופנים ותיקונים בלי סוף.בדרך כלל לא ראיתי את בעל הבית.
לאחר אחד התיקונים באופניו של בני האופנים לא היו תקינות. הגעתי לחנות והואשמתי ע“י בעל החנות בניסיון לגנוב אותו כולל צעקות האשמות אישיות. מעולם לא נתקלתי בדבר כזה לא להתקרב לחנות שלו !!!! ראו הוזהרתם."
"חוצפה לתמחר החלפת פנימית אחורית+ג'ל ב 120 ש"ח, כן, גם אם הם חשמליים! לא אמור לעלות יותר מ 40. כשבאתי ושאלתי אותו למה המחיר כל כך גבוה הוא ענה לי "זה מה יש", אז שאלתי אותו, לפחות אתם עושים את זה במקום? (כשהחנות ריקה ואין אף זוג אופניים במעבדה!) הוא אמר לי "מה פתאום, תבואי עוד שעה". פשוט בזיון."
"יקרים מדי! לוקחים חמישים שקל רק בשביל להסתכל על האופניים ועדיף שלא לקנות שם.
הדבר היחיד שהם טורחים להסתכל עליו פעמיים זה הארנק. קצרי רוח בלי סיבה, מזייפים ביקורות וגם בזיוף, הם לא מסוגלים להגיד יותר מדי דברים טובים."
"יקרים, מוכרים חסרי סבלנות, לא ממליץ להתקרב."
"
מחירים בשמיים.
לקחו לי 100 שח עבודה על החלפת כבל הילוכים
מלבד המחיר על הכבל שבו היה כתוב בחשבונית החלפת כבל הילוכים!
חוצפנים ברמות.
שלא תעיזו לדרוך במקום."
"חנות איומה ונוראה! שירות איום! מחירים בשמיים! לא להתקרב!!!"
"יקרים ושירות גרוע..."