נושא: לחץ צמיגים בהטסה

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 16/07/2017 08:49:39
תאריך הצטרפות
07/06/2017
נושאים
10
תגובות
3
מה הלחץ המומלץ לצמיגי טיובלס 29 אינץ (מקסיס ארדנט) בהטסה לחו"ל ? 

נכתב ב - 16/07/2017 11:59:51
תאריך הצטרפות
24/06/2008
נושאים
45
תגובות
586
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
עזוב אותך ממספרים.
תוריד קצת אויר מהגלגל ותוודא ש:
- הצמיג עדין מנופח ויושב כמו שצריך על הג'נט.
- וודא שניתן ללחוץ בקלות על הצמיג בעזרת האגודל. 

שים לב שגם אלעל נמנעים ממספרים ורושמים באתר שלהם: "שחרור חלק מהאוויר בגלגלים והפרדת אחד מהם מגוף האופניים"

נכתב ב - 23/07/2017 08:23:20
תאריך הצטרפות
02/08/2007
נושאים
16
תגובות
333
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 20000 ק'מ בגרופי
"ידע זה כוח", והמספרים חשובים wink.

השאלה מצויינת כי מצד אחד אינך רוצה שהצמיג ייתפוצץ בשחקים בשל ירידת הלחץ הסביבתי, ומן הצד האחר - אינך רוצה לרדת נמוך מידי ולפגום באטימה של צמיג הטיובלס (ובייחוד שהגלגלים יושבים בקופסה על הצמיג).

בגובה 30,000 רגל, לחץ האוויר נמוך בכ- 10 PSI מאשר עפנ"י הקרקע (בהזנחת הבדלי טמפ' וכו'). אזי כל עוד זהו המרווח המינימלי בצמיג מהלחץ המקסימלי הרשום עליו, מצבך טוב.

אני נוהג להשאיר את הצמיג באזור ה-35 PSI, ובכל מקרה, מעל הלחץ המינימלי הרשום. זכור גם שאתה אורז את האופניים יום-יומיים לפני, אז סביר להניח שהלחץ עד לזמן ההמראה ירד בעוד קצת.

ואחרי שאמרנו את כל זה - מטוס הנוסעים שומר על לחץ נוח וזהה גם בתא הנוסעים וגם בתא המטען, כי אחרת רצפת תא הנוסעים הייתה קורסת לתוך חלל תא המטען. מכאן שבפועל, הצמיגים רואים באוויר שינוי לחץ סביבתי שאינו משמעותי ביחס ללחץ הפנימי שלהם.

Tell people an invisible man in the sky created all things, they believe you. Tell them what you've painted is wet, they have to touch it to believe.