נכתב ב - 11/06/2017 12:21:56
94
684
יש לנו נציג רציני בשם גיל מעיין
קודם כל כפים על הנציגות
הבחור בן 29 מקיבוץ מעגן מיכאל
ופה אפשר לעקוב אחריו
בהצלחה גיל ומחזיקים לך אצבעות
רוכב בשביל לחיות וחי בשביל לרכוב
נכתב ב - 11/06/2017 14:59:34
428
11304
כל הכבוד יודהלה , בדיוק התחלתי לגשש בנושא אבל טרם הספיקותי לנעוץ קישור
קישור לכל המשתתפים
מסקרן מאד , אחרי הכל 2500 מייל ולהביט בגרף העליות זה מטמטם
בינתיים מעיין גיל בחנייה . מבחינת התקדמות במקום טוב באמצע
מה ידוע לך שאנחנו לא יודעים
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 11/06/2017 19:04:36
295
3812
נכתב ב - 14/06/2017 07:20:30
428
11304
מישהו יודע למה קשה למצא את אהובתינו לייל ווילקוקס ?
גיל שלנו מתקדם לא רע בכלל שומר על מיקומו היחסי
עכשיו שם מתחיל הלילה
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 14/06/2017 08:46:27
94
684
על פי הפייסבוק של לייל ווילקוקס = היא לא שם אלא במקום אחר
LAEL WILCOX
נראה לי שהיא במקום אחר ולא ב T.D.
רוכב בשביל לחיות וחי בשביל לרכוב
נכתב ב - 14/06/2017 16:22:35
428
11304
כן , כי היא לא ברשימה
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 14/06/2017 18:50:22
99
1288
ובכן, בקשר לליאל ממקורות יודעי דבר.
ליאל לא רוכבת בטור, היא רוכבת רק ברוחה, המלבן שאתם רואים עם השם שלה
הוא מלבן וירטואלי שמראה היכן היא הייתה לפני שנתיים ביחס לרוכבים היום, כך
גם כל שאר המלבנים, הרוכבים האמיתיים הם בבלונים.
כמו כן זה אמנם נראה שליאל מובילה על כל שאר הרוכבים השנה אבל זה רק בגלל
שהמסלול השנה הוארך לעומת המסלול של לפני שנתיים וזאת בגלל שלגים מרובים
על המסלול שהיה צריך לעקוף אותם.
נכתב ב - 19/06/2017 21:37:35
428
11304
הספוט של גיל תקוע מעל יומיים
מעניין מה קורה עם הנציג שלנו
אין אינפורמציה ???
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 19/06/2017 23:42:11
295
3812
כנראה יש לו בעיה באופניים
נכתב ב - 20/06/2017 07:02:53
428
11304
לפי איזה רמז ?
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 20/06/2017 13:56:00
99
1288
ההודעה האחרונה אומרת
שגלגל אחורי התעקם והוא מחכה
שיפתחו את החנות על מנת לתקן.
נכתב ב - 20/06/2017 16:42:48
428
11304
עד עכשיו 3 ימים תקוע
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 20/06/2017 17:20:08
99
1288
כותב זוהר קנטור:
טוב, אז אני שובר את השתיקה. מצטער.
לצערי מעיין בתנועה, אבל לא על האופניים. באוטובוס.
מעיין פרש. האתר יועדכן בקרוב.
הבחור היה נחוש, חזק, רכב רכיבה יפה אבל....ברגע שהלך הגלגל האחורי התברר שהגלגל שאיתו יצא, מיוחד ואין חלקים וגם לא גלגלים חלופיים מתאימים.
אם יש לקח, הוא לעולם לא לצאת לכל אתגר ובטח כזה כמו הטור, אם ציוד אקזוטי. אקזוטיקה יפה בג׳ורנלים, ברכיבות בהם אפשר לחזור הביתה או לחנות הבית.
עכשיו שחברים מטיילים בהודו, אחרים יוצאים ליעדים רחוקים במזרח. היכולת לתקן בכל מקום היא must. לפעמים על חשבון המילה האחרונה בציודים.
ברגע שיש תקלה הכי חשוב לתקן בכל חנות. ציוד שיש לכל חנות.
חבל לי נורא, חבל לנו כקהילה, באמת רציתי שמעיין יסיים! מאחל לו הצלחה בהמשך. חיידק הטור לא מרפה אחרי שנדבקים...
נכתב ב - 20/06/2017 17:43:25
נכתב ב - 20/06/2017 18:29:56
25
1719
הבחור, ילד בן 29 חסר ניסיון. אם היה קורא את מה שאני כותב כאן כל הזמן על טיולים בחו"ל, זה לא היה קורה לו.
אני צורח כאן מעל כל במה. לחו"ל לטיולים ארוכים נוסעים עם אביזרים פשוטים, שניתן לתקן בקלות. שזה אומר גלגלים הכי סטדנרטים עם נבות פשוטות ולא הנאבות החלולות, גם שפיצים רגילים ולא שטוחים או מיוחדים אחרים. עם ברקסים מכניים ולא הידראוליים, עם שלדה חזקה בעדיפות לכרומולי, רצוי עם מזלג קשיח ואם לא אז מזלג בולם הכי אמין שיש, ולא כל מיני צעצועים שיוצאים כל שנה כפטריות לאחר הגשם. ודבר אחרון הגלגלים חייבים להיות חזקים כאשר הם 29 אינטש. כתבתי את זה כאן בלי סוף. ופעם אחרונה רק לפני 10 ימים לערך. כלומר הבחור רכב את הטור הקשוח הזה עם גלגל חלש....
נו באמת.... ואגב ללא קשר ואולי עם קשר, לטעמי זה גדול על בחור בן 29 לעשות טור קשוח כזה. צריך בשלות נפשית שלא קיימת אצל 99 אחוז מהאנשים בגיל הזה.......... גיל מינימום - 40 לא פחות. זה לא אומר שלא יהיו אנשים שלא יצליחו מתחת לגיל הזה, אבל זה מתכון לכישלון לרוב הרוכבים בגיל כזה. והגיל כאן מאוד מאוד חשוב, ללא שום קשר לכושר הגופני. שני שליש מהקושי בטור כזה נמצא בראש ולא ברגליים בכלל. ולראיה הכישלון הכפול בעבר של חנוך רידליך.
והכי מעצבן בכל הסיפור זאת ההשקעה הכספית העצומה, שמשקיעים רוכבים מישראל, שרוצים להשתתף בטור כזה. וכשלא מצליחים ההשקעה העצומה יורדת לטימיון.
חוץ מזה קיים נושא אחד שכל הרוכבים הישראלים נכשלים בו בטור דיוויד. וזה מזג האוויר הקשה בחלק הראשון של הטיול. הגוף שלנו לא רגיל לקור הזה, ולא רגיל לרכיבה בשלג ובבוץ הזה. והקור הזה פשוט משתק את הרוכב.
אני רוכב הרבה שנים בטיולים ארוכים של חודשיים בחול בקייץ-תחילת הסתיו בלבד. ולקח לי הרבה שנים עד שהתחלתי להתחסן למזג האוויר האירופאי בספטמבר. מה לעשות רובינו לא מסוגלים לרכב יום שלם, יום אחר יום בטמפורטורה של 10-12 מעלות. הגוף נשבר מאוד מהר. ולכן כל מי שרוצה לעשות את הטור דיווייד, חייב לתרגל רכיבה בטמפרוטורות נמוכות אפילו יותר של 0-5 מעלות לפני שהוא חושב בכלל לעשות את הטור המדובר. וזה דורש תרגול. אין אפשרות להגיע בשיא הכושר מהארץ לפני שהגוף שלכם התחסן והתרגל לרכיבה בקור מקפיא. וזה דורש תרגול רב. זה לא קשור בכלל לכושר גופני.
נכתב ב - 20/06/2017 19:28:01
428
11304
ממש באסה תודה על העדכון , משום מה התפספסה לי ההודעה של זהר בפייס
דרך אגב היכולת לרכב במזג אוויר קשה כן קשור לכושר גופני ויכולות פיזיולוגיים [נתווכח פעם אחרת]
לא ההתרגלות עושה את זה אלא תכונות מולדות בתמיכה ענקית של אימוני כושר מגוונים
רשימת הכישורים הנמצאים בתוך המונח כושר לא קטנה כלכך סתם דוגמה "שיווי משקל" תכונה טבעית שמשתפרת עם אימונים נכונים
כנ"ל עמידה בתנאי מזג אוויר קשים [קשר ישיר לגמרי עם יכולות מחזור הדם וכישורי הזעה בחום]
יללה
התאכזבתי , מצפה לשנה הבאה
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 20/06/2017 20:46:39
25
1719
כל מי שרוצה להשתתף בטור דיווייד חייב לתרגל רכיבה בקור. חייב לרכב בחו"ל מספר שבועות, בקור כדי להכין את הגוף שלו לרכיבה בתנאי מזג אוויר כזה.
רוכב ממוצע עם הכושר הכי טוב, שגר במדינה עם מזג אוויר סוב-טרופי כמו ישראל, והחורף שלו בינואר זה 20 מעלות, שלא יעז בכלל להתקרב לטור הזה, בלי התנסות רצינית וארוכה לפני כן בתנאי קור (וגשם). רוכב שגר במונטנה בחורף של מינוס 40 מעלות - אין לו כל בעיה, גם רוכבת שגדלה באלסקה, כמו ליאל.
אנשים עם כושר גופני גבוה ואחוזי שומן נמוכים, חשופים הרבה יותר לקור, ורמת החיסון שלהם בדרך כלל יותר נמוכה גם בלי קשר לקור. זאת הסיבה שכל כך הרבה ספורטאים מקצועיים בענפים שונים חוטפים את מחלת הנשיקה, ולוקח להם לעיתים שנתיים להחלים ממנה.
לאנשים עם 7-8 קילו שומן עודף, יותר קל להתמודד במזג אוויר קר, מכיון שהשומן שומר עליהם במזג אוויר קיצוני כזה. כלומר אותם בעלי אחוז שומן נמוך, שהגוף שלהם מפנה במהירות את עודף החום, שנוצר כתוצאה מפעילות מוגברת של השרירים, עובד נגדם במזג אוויר קר. ולכן כל החברה בעלי הכושר המעולה, ואחוזי השומן הנמוכים המעולה, ששואפים לרכב בטור כזה, חייבים לתרגל בצורה רצינית רכיבה בקור של מספר שבועות רצופים, כדי לסגל את גופם..
ונתון אחד אחרון: אני רוכב בקור היום הרבה יותר טוב מאשר לפני 15 שנה, למרות שהכושר שלי פחות טוב. הסיבה המרכזית: הסתגלות הגוף שלי לקור. וזה ממש הבדל עצום. (וכנראה גם העלייה במשקל עם השנים תורמת לשיפור הזה).
בהצלחה לאמיצים בשנה הבאה.....
נכתב ב - 20/06/2017 21:39:25
78
3934
מעבר לכל האמור, צריך גם ראש מפלדה.
אגב, אני הייתי בונה את הגלגל מחדש עם חישוק 26 מתאים, בטוח שהיה מוצא בכל חנות בדרך.
נכתב ב - 22/06/2017 13:39:55
428
11304
נראה לי עוד כ 500 מייל והראשון [BL] מסיים , "בדידותו המזהירה של המוביל "
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 27/06/2017 07:31:12
428
11304
עוד אחד סיים בהצלחה בעוד רוב המשתתפים עדיין רחוקים מהיעד
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
|