147
1654
קטע 14 היה תפור תאורטית על קינטנה והמטפסים הקלים ( עליה בסוף המסלול ) ...
אבל מסתבר שהיכולת של דומולן היא לא רק בנג"ש הסימנים נראו גם בקטע 9 .
.
טום דומולן הוא רוכב גדול בממדים ביחס למטפס טבעי . נתונים לפי ויקפדיה פולניה ...
משקל: 72 ק"ג , גובה: 1.86 מ׳ מסתבר שבעליה קצרה יחסית אפשר לנצל את הפרש הוואטים .
בעזרת הפרש הילוכים לפי הירחון הפולני דומולן היה בהליך קשה יותר מקינטנה .
בק"מ האחרונים דומולן משך לבד צמצם את הפער על קינטנה אפילו ניצח את קטע 14 בצורה משכנעת .
נאירו קינטנה רוכב קל משקל: 58 ק"ג גובה: 1.67 מ׳ הוא המטפס בהרים שנחשב הטוב בעולם להיום
אבל בעליה בודדת הוא לא יכול לנצל את נתוני המשקל הקל והיכולת שלו ( בקטע 9 העליה היתה יותר ארוכה והתאימה לקינטנה )
החלק המעניין זה ה5.6 ק"מ אחרונים בשיפוע % 7.6 זה דומה לנס הרים שלנו ...
את הקטע הזה דומולן רכב ב 14:55 לקחתי זמן בסטופר מנקודת 5.6 ק"מ ...
בסימוציה בשכלול הנתונים אם דומולן היה עושה נג"ש בנס הרים הוא היה יורד מ 14 דקות ...
מצורף גרף מהקטע סוף העלייה סימנתי את הסוף תחום 5.6 ק"מ ....
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות