נושא: ג'ירו איטליה 2017 שלב 14

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 20/05/2017 12:57:31
תאריך הצטרפות
05/12/2005
נושאים
814
תגובות
2570
פתח מעל 1000 רכיבות
מעל 50000 ק'מ בגרופי
ג'ירו איטליה 2017 שלב 14

131 ק"מ שטוחים עם סיום בעליה מ CASTELLANIA ל OROPA
דרגת קושי: שלושה כוכבים (מתוך חמישה)

סטייג' קצר ממתין היום לרוכבים כשלמעשה 120 הק"מ הראשונים שטוחים למשעי ובסופם ממתינה העליה לפסגת האורופה הנמצאת 1174 מ' מעל פני הים - 13 ק"מ, 5.8%, פיקים של 13% ומדורגת 1. למעשה ה 5.8% קצת מטעים, תחילת העליה רגועה באופן יחסי אבל ככל שהיא מטפסת (757 מ' מצטבר בעליה הזו) היא הופכת תלולה יותר ויותר עם חלקים של 9% לקראת הסוף. אמנם לא עליה רוצחת אבל אף רוכב GC לא ירצה לאבד בה זמן ואני מאמין שנראה התקפות קטנות.


שידור ישיר ביורוספורט החל מ 14:15



Suninga
נכתב ב - 20/05/2017 21:24:51
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
קטע  14  היה תפור תאורטית על קינטנה  והמטפסים הקלים ( עליה בסוף המסלול ) ...
אבל  מסתבר שהיכולת של דומולן היא לא רק בנג"ש   הסימנים נראו גם בקטע 9 .
.
 טום דומולן הוא רוכב גדול  בממדים ביחס למטפס טבעי . נתונים לפי ויקפדיה פולניה ...
משקל: 72 ק"ג  , גובה: 1.86 מ׳  מסתבר שבעליה  קצרה יחסית אפשר לנצל את הפרש הוואטים .
בעזרת הפרש הילוכים  לפי הירחון הפולני דומולן היה בהליך קשה יותר מקינטנה .
בק"מ האחרונים דומולן   משך לבד צמצם את הפער על קינטנה  אפילו ניצח את קטע  14 בצורה משכנעת .

נאירו קינטנה  רוכב קל משקל: 58 ק"ג  גובה: 1.67 מ׳   הוא  המטפס בהרים שנחשב הטוב בעולם להיום
אבל בעליה בודדת הוא לא יכול  לנצל את נתוני המשקל הקל והיכולת שלו ( בקטע 9 העליה היתה יותר ארוכה והתאימה לקינטנה )
 
החלק המעניין  זה  ה5.6  ק"מ אחרונים בשיפוע % 7.6 זה דומה  לנס הרים שלנו  ...
את הקטע הזה דומולן  רכב ב 14:55 לקחתי  זמן בסטופר מנקודת 5.6 ק"מ ...
בסימוציה בשכלול הנתונים אם דומולן  היה עושה נג"ש בנס הרים הוא היה יורד מ 14 דקות ...
 
מצורף  גרף  מהקטע סוף העלייה סימנתי את הסוף תחום  5.6 ק"מ ....

אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 20/05/2017 22:22:26
תאריך הצטרפות
05/12/2005
נושאים
814
תגובות
2570
פתח מעל 1000 רכיבות
מעל 50000 ק'מ בגרופי

Suninga