נושא: גם בזכרון יעקב יש קיר רחוב בית צידה ...

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 18/01/2017 16:54:00
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
הקיר ברמה בנונית  זה לא דומה למה שיש בכפרים בוואדי ערה

באום אל פחם לא סופרים קיר כזה יש  עשרות כאלה ויותר .

אבל בשביל זכרון זה נחשב לקיר  וזה הקשה ביותר בזכרון
אורך הקיר כ  130 מ' שיפוע ממוצע כ 18%  
מתחלק ל2 קפיצות   שבכל אחד יש  קטעים  של  27% - 20% זה נותן את הקושי.

מצורף מפה  ותמונות 

את הכניסה קשה לראות בגלל  קיר תומך מאבן  שמסתיר ...
בגלל עיכול  בכניסה אין מומנטום  למהירות  התחלתית 

למי שמעוניין לטפס קירות  זה  בסיס  אני גם בניתי סביבו מסלול סיבובי הצרף בהמשך  ...
 
אריה סדובניק 

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 18/01/2017 16:59:29
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
מצורף קולז 2 תמונות 

מבט  על קיר
אפשר להשוות לקפיצת הגדרות שהם במצב אופקי 

אריה סדובניק 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 18/01/2017 17:53:53
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
עשיתי מסלול קריטריום בזכרון יעקב מומלץ ומתאים ליום
שבת בגלל תנועת רכבים דלילה יחסית

מצורף מפה
הסיבוב כ 7 ק"מ  גובה מצטבר לסיבוב  170  מ' ( כולל בתוכו גם קיר )
מצורף מפה עם סימונים לכיוון הרכיבה כולל סימון גבהים יחסים

בתקופת המתיחות עם בני הדודים  סוף 2013 ו 2014  
אני פחות  רכבתי בכפרים  אבל הגוף שלי היה זקוק מהרגל לטיפוס קירות תלול
למזלי רוכב מזכרון מצא לי את  הקיר  .
 
היתרון בזכרון בשבת  חוץ מתנועת רכבים דלילה  המדרחוב פתוח  וכל 3 סיבובים אני עושה הפסקה במדרחוב ומחזיר אנרגיה 
כך מילתי את המצבר כל סיבוב שלישי פעמים טיפוס הקיר  סה"כ 12 פעמים  טיפוס הקיר

הילוכים בקיר אני משתמש   39/28
שאר הרוכבים שעלו שם טפסו עם 34/28  ...
 
אריה סדובניק  

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 18/01/2017 18:00:07
תאריך הצטרפות
02/03/2013
נושאים
295
תגובות
3812
ליד מלון חוות הברון, יש ירידה לשטח קפיצת מצנחי רחיפה,
העליה/ירידה שם בשיפוע רציני, אבל קצר..

המסלול שציינת, כייף לרוץ אותו!

נכתב ב - 18/01/2017 20:19:11
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
אנ מכיר בכללי את המקום ליד מלון חוות הברון

אם יהיה לך אפשרות לסמן על תמונת מפה  את המיקום
שהיה באזור הבדוק ...

לגבי הסיבוב  זה ממש כמו קרטריום  בשבת אין כמעט לחץ תנועה .

מבחינת אורך הסיבוב זה  יותר מפי 2  מהקרטריום המפורסם בקיסריה 
מביחנת גובה מצטבר זה כמעט פי 10  הקרטריום בקסריה זה מישור ...

בזכרון  זה מתאם לאימון  עליות ... 

אריה סדובנק 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 19/01/2017 06:44:55
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
מצורף  גרף  
לקיר  של זכרון רחוב בית צידה 

כמו שכתבתי בתגובה קודמת זה קיר בסיס מתאים למתחילים 

אריה סדובניק


 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 19/01/2017 17:24:28
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
מצורף קולז 2 תמונות 
תמונה מהחלק העליון בבקיר  בקטע האחרון השיפוע נוסק ל 27% ...

תמונה מלמעלה 
יש נוף יפה  לכיוון הים  ברקע רואים את ברכות הדגים של מעגן מיכאל
הצילום מנקודת גובה כ 150 מ' מעל פני הים . 

הנקודה הגבוהה בזכרון  זה (כ 170 מ') מעל הים 
יחסית לא גבוה בפרופורציה  לכרמל  (~ כ 500 מ')


אריה סדובניק 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 20/01/2017 07:21:36
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
מצורף קולז  תמונה ומפה
הרחוב השימושי התלול ביותר בזכרון יעקב = סטרומה
 
אורכו  כ 200  מ'  13% שיפוע ממוצע
זה לא משהוא קשה  
אבל האורך והשיפוע הקבוע נותן אפקט  ויכול לשמש  קיר למתחילים .

אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 20/01/2017 10:38:07
תאריך הצטרפות
02/03/2013
נושאים
295
תגובות
3812
יפה אריה !
בעליה של סטרומה יש גם באמפרים ... wink

נכתב ב - 20/01/2017 19:08:46
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
אכן יש  באמפרים  .
אבל  באמפר רחב מבטון או זפת דחוס  ממש לא משפיע  בכיוון העולה על אופני כביש .

השפעה מורגשת בירידה  שהמהירות מעל 40 קמ"ש
במכונית זה מורגש יותר .

המוסג שכתבתי רחוב שימושי  כביש דו סטרי  בתוך אזור בנוי .
התקן  מאפשר לדו סטרי בתוך הערים רוחב של  4.75 מ'  במקום 5 מ'
בתנאי שיש  מדרכה רחבה מוגבהת מ 2 הצדדים ...

רוחב הכביש במגבלת מדרכות מוגבהות  יוצרים הרגשה לא נעימה שמכונית מצפצפת מאחור ...

אריה סדובניק








 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 21/01/2017 08:33:21
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
מפה כללית 
כל הדרכים המובילות לזכרון יעקב 


אריה סדובניק 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 21/01/2017 10:22:04
תאריך הצטרפות
02/03/2013
נושאים
295
תגובות
3812
אריה אתה באמת משקיע כאן חתיכת עבודה, ותענוג של ממש.

האם אתה משתמש באפליקציית STRAVA ?

לדעתי,
יצירת סיגמנטים בסטראבה, תתן לעבודת מיפוי העליות הזאת, משמעות מעשית וקלה יותר לביצוע.

אם יש לך הקלטות של כל הרכיבות, ניתן בפשטות להעלות את כל הקבצים לסטראבה, ולאחר מכן, לייצר מהן סיגמנטים.

בסיגמנטים אתה רואה בדיוק את אחוז השיפוע, מרחק, כמה רכבו שם וכו'.
[תוכל אפילו ליצור סיגמנטים על השם שלך .. :) ]

נכתב ב - 21/01/2017 13:23:02
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
תודה על הפרגון

בעיקרון כמעט כל החומר קיים אצלי אבל מפוזר
אני בעצם מרכז  בכל נושא את מה שיש לי  עם קצת השלמות
גם מפות והגרפים  זה קבצים קיימים במחשב שלי .

בעשור הקודם לפני 2010  הייתי רוכב יותר נורמאלי 
הייתי מצטרף לכל מיני קבוצות , למחנות אימונים  נסיעות רכיבה לח"ול בעיקר לאלפים וכו' וכו'...
בזמנו היה לי גם גרמין  ויש לי הקלטות  מהרכיבות
אבל מכבישים ומסלולים סטנדרטים  שרכבתי  ...
כמו : בית אורן נשר ,נס הרים , צובה , חרמון עקרבים מבוא חמה  וכו' ...

בזמנו השימוש היה פחות נפוץ  או פחות ידוע  באפליקציית STRAVA
הפעם האחרונה שעשיתי שימוש בגרמין היה בנס הרים 6.2010 אחר כך הוא התקלקל ...

בסוף 2010 שיניתי כיוון התחלתית את המסע בחיפוש הקירות בארץ

בדיעבד  אני ממש מצטער
שלא רכשתי שוב גרמין  ובמיוחד מצלמת ראש עם תוכנת רכיבה שהייתה בזמנו יקרה .

מהעבודה היה  גישה למיפוי ישראל למודדים ולתכנות שמפיקות גרפים  
מבחינת דיוק  בזמנו זה היה מספיק טוב  לעשות מפות וגרפים ...

בגרופי השיטה שכל הפורומים מחוברים זה פטנט שיוצר פעילות ומגדיל כל יום את כמות החברים .
אבל רוב הנושאים הם מתחום אופני הרים ומהתחום הכללי לאופנים

פורום כביש כמעט ולא פעיל למעט  תקופות של טורים  ויש מעוט רוכבי כביש בפועל בגרופי .

רוב רוכבי הכביש עברו לרשתות  החברתיות
גם פורומים אחרים ברשת שמשויכים  לכביש אין בהם כמעט פעילות זה ממש מצב מביך .

אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 21/01/2017 14:10:32
תאריך הצטרפות
02/03/2013
נושאים
295
תגובות
3812
הבנתי,
בכל מקרה אם תרצה לגבות את הקבצים שיש ברשותך,
ניתן להעלות לסטראבה הרבה קבצים בקליק אחד
ובכלל זה יופי של גיבוי.
https://www.strava.com/upload/select