נושא: התייעצות לפני רכית אופני כביש (נוחות או sportive) עם מעצורי דיסק אלומיניום או קרבון?????

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 03/01/2017 13:20:26
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
אני חושב על קניית אופניים ושני האופציות מפורטות זו לצד זו כאן:
https://www.canyon.com/en-il/tools/bike-comparison/#biketype=1&bike1=4069&bike2=4078
אחת כוללת שלדת carbon אבל עם מערכת shimano של 105 וגלגלי  Mavic Aksium    (מחיר לפני מעמ ומשלוח 1800$)
והשניה כוללת שלדת אלומיניום אבל עם מערכת של Ultegra וגלגלי DT Swiss R24 spline DB  (מחיר לפני מעמ ומשלוח 1529$)
המשקל האופניים של שני האופציות הוא 8.5kg 
כאחד שמעולם לא רכב על אופני carbon אך עם די הרבה שעות על כביש אלומיניום קשיחות (Lemond Alp Dehuez) האם יש באמת הבדל ברכיבה בין שלדת carbon לאלומניום שיצדיק רכישת שלדת carbon עם פשרה על מערכת הילוכים וגלגלים?
תודה
כותי

נכתב ב - 03/01/2017 15:59:16
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
היצרן יצר דילמה  
מצד אחד לקחו שלדת קרבון  סידרטית טובה והלבישו עליה מערכות וגלגלים בסטנדרט בסיסי אבל סביר  105  זה מערכת די טובה  הגלגלים הם יחסית בססים 
שים לב הקרנק זה סמי קומפקט 52/36  קסטה לא הבנתי כמה שינים יש  לגדול

מצד שני לקחו  שלדת אלומיניום  שהיא בבסיס הרבה יותר זולה  אומנם היצרן זה פירמה טובה ואמינה  אבל אלומיניום זה אלומיניום
דגם השלדה הזה  לא מוגדר  כשלדת איכות  כמו שלדות אלומיניום של קאד קנונדייל
על השלדה הולבש מערכת יותר טובה מ 105  וכנ"ל גלגלים טובים יותר 
הם מאזנים את הפרש המשקל בין זוגות האופנים .
שים לב הקרנק זה קומפקט 50/34  קסטה לא הבנתי כמה שינים יש  לגדול

בהגיון של קנית אופני כביש  השדרוגם באים אחר כך זה בעיקר גלגלים 
ולכן לדעתי  צריך ללכת על הקרבון  למרות הפרש המחיר
בהסתיגות רק  מהקרנק 52/39 שזה גדול יותר מקומפקט  ויקשה קצת על טיפוס 
אבל אם מישורים וגבהות זה הרכיבה שלך אז זה היתרון ...

לי יש את כל סוגי השלדות קרבון טיטניום מגנזיום ואלומיניום  
הכי חזק וכבד זה אלומיניום 
הכי נוח לי זה מגנזיום 
הכי מודרני  ומקובל זה קרבון 
הכי יוקרתי זה טטניום 

מבחינת רכיבה  לדעתי לא תרגיש הבדלים משמעותים שנהם במשקל דומה 
אבל מבחינת הרגשה  הקרבן יתן  לך יותר תחושה טובה  חצונית זה נראה הרבה יותר טוב  ...

אריה סדובניק 

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 03/01/2017 16:13:46
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
תודה על התשובה המפורטת
הקסטות בשני האופציות הן 
  • RANGE: 11-12-13-14-16-18-20-22-25-28-32

נכתב ב - 03/01/2017 17:33:06
תאריך הצטרפות
05/05/2010
נושאים
182
תגובות
1240
קחי רגע למחשבה
מה הצורך באופניים
האם מדובר על להתחרות או רכיבת פאן
מה הנסיון שלך
כל המרכיבים הללו הם הבסיס להחלטה
המפרטים עצמם לא אומרים דבר לפני שתעמדי על הצרכים שלך

כמו כן שום דבר לא שווה אם האופניים לא יתאימו לך
המליץ על ביצוע מדידה טרם המשך התהליך

אני מסכים עם אריה לגבי הקראנק
קראנק קומפקט אינו מותרות לרוכבים לא תחרותיים
עבורם הוא פאן טהור

בהצלחה
מוזמנת לשאול ולהרחיב

שרון :-)

Live to ride ולא משנה על מה אתה רוכב
נכתב ב - 04/01/2017 17:47:45
תאריך הצטרפות
29/07/2011
נושאים
31
תגובות
472
זאת לא גברת זה אדון ...

נכתב ב - 05/01/2017 08:51:59
תאריך הצטרפות
05/08/2005
נושאים
12
תגובות
639
קנה את האופניים האלו ולא תצטרך להתלבט בכלל, על הדרך תקבל גם מד ואטים אינטגראלי וגלגלי קרבון ושילדה עם פטנט לשיכוך מהמורות

https://www.kickstarter.com/projects/speedx/speedx-unicorn-smart-road-bike-with-built-in-power?ref=nav_search

 

נכתב ב - 05/01/2017 10:28:23
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
לגבי הspeedx ממש לא מבין את ההמלצה על אופניים במחיר מופקע סיניו שאף אחד עוד לא ראה....
לגבי  105 לעומת ulttegra  ההבדל הוא בעיקר משקל ופחות טכנולוגיה או איכות (לפי מה שאני קורא לא מנסיון).
הגלגלים שמוצאים  זה סיפור אחר
אני מתכנן שהם יחליפו אופני הרים בנסיעה לעבודה מרחובות לתל אביב 35 קמ לכל כיוון בעיקר בשבילי אופניים עירוניים וקצת בכביש לטובת קיצור זמן הנסיעה.
עכשיו אני מתלבט אם בכלל מעצורי דיסק הם צורך כי עם רגילים המחיר יורד וגם משקל השלדה, הגלגלים נשארים טובים (DT SWISS R 24 SPLINE) ועם 105 ומוט כסא CANYON S14 VCLS 2.0 CF  המחיר הוא 1530$ לפני משלוח ומעמ

נכתב ב - 05/01/2017 11:19:50
תאריך הצטרפות
13/03/2016
נושאים
0
תגובות
17
אם אלו הצרכים שלך, האופניים שבקישורים הם חתיכת overkill.  
35 קילומטר הם לא מרחק גדול, וכל אופני רמת כניסה יעשו את העבודה לא פחות טוב. למעשה גם אופני עיר ספורטיביים (הייבריד) יעשו את העבודה, כשההבדל במהירות יהיה זניח (ולעומת זאת הם יהיו יותר ורסטיליים מבחינת תנאי הרכיבה). המהירות ברכיבה בעיר מושפעת בעיקר מעצירות ומהתנועה, ופחות ממהירות השיוט. מנסיוני, ההבדל בין אופני עיר לאופני כביש ברכיבה בין עירונית הוא לא יותר מ-2 קמ"ש. סביר להניח שיותר קרוב ל-1 קמ"ש, כאשר רוב ההבדל נובע מהצמיגים. ברכיבה עירונית, כל ההבדל במהירות נבלע בצורך לעצור לעיתים קרובות.

נכתב ב - 05/01/2017 16:28:24
תאריך הצטרפות
05/08/2005
נושאים
12
תגובות
639
מחיר מופקע? ואללה? רק בגלל שמיוצרים בסין?
אתה כמובן תקנה בסוף מה שתרצה אבל לדעתי האישית הטכנולוגיה שמושקעת באופניים האלו היא מרשימה ביותר והמפרט שאתה מקבל בעבור הכסף שלך היא לא פחות ממדהימה בעבור 12000 ש"ח אתה מקבל שילדת קרבון עם גלגלי קרבון כולל מחשב רכיבה מובנה כולל מערכת אולטגרה חשמלית וכולל קראנק וואטים מובנה ולזה אתה קורא מחיר מופקע? תנסה לקנות רק את הרכיבים האלו בנפרד ותשלם הרבה הרבה יותר ועדיין תצטרך לקנות שילדה
לגבי מוכר או לא מוכר, מוכח או לא מוכח אז רק לידיעה זה הקמפיין השני שהם משיקים בא לך לא להיות תקוע ולהתעניין קצת יותר תקרא ביקורות על SpeedX leopard.
ובכל מקרה מה שלא תקנה שיהיו לך עליהם רק רכיבות טובות

נכתב ב - 06/01/2017 23:40:40
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
ל- itsinai : טוב אז קראתי ביקורות על ה-SpeedX leopard  ב bikeradar וב- Road.cc שאומרות תכלס לא לגעת באופניים האלה! 
אתה קנית אותם שאתה ממליץ כל כך ומגן עליהם ?  
לי הסירטון בקישור כבר נראה חירטוט ואין לזה שום קשר אם אני תקוע או לא. 
בסך הכל ניסיתי להתייעץ בצורה ספציפית לגבי שני אופציות של קונפיגורצית אופניים והתשובה שלך ושל 
am50 היו פחות רלוונטיות בלשון המעטה

נכתב ב - 07/01/2017 22:45:44
תאריך הצטרפות
17/03/2014
נושאים
23
תגובות
352
לצרכים שלך, לא תרגיש הבדל בין הקרבון לאלומיניום
המערכות באלומיניום הן הרבה יותר טובות- האולטגרה 11 מצויינת והגלגלים טובים ברמת ביניים . לך על האלומיניום.

נכתב ב - 08/01/2017 09:35:02
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
1.ההצעה שAM הציע לך היא ההגיונית ביותר, אם השימוש הינו להגיע מנקודה לנקודה בעיר באופן הנוח ביותר אז אופני עיר / היבריד / גרבל יתנו לך מענה טוב הרבה יותר מאופני כביש
2. להגיד שאתה קצת תוקפן לאלו שעונים שלא לפי כיוון המחשבה שלך תהיה לשון המעטה, נכון יהיה אם תחשוב על מה שהציעו לך עם ראש יותר פתוח ועם הכרת תודה שבכלל טורחים ...

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 08/01/2017 13:14:14
תאריך הצטרפות
17/03/2014
נושאים
23
תגובות
352
תהיה בריא אופנוחן

ולנושא הבלמים:
אם מדובר במערכת מכנית, רד מזה. לא איכותי מספיק . (אם ידית הברקס מכנית, והקליפר הידראולי כמו בסייקלו- ניחא). 
רכבתי עם סט כזה בחו"ל וזה נחמד, בולם טוב ומדוייק (מערכת הידראולית).
מערכת מכנית לא תקנה לך שום יתרון על ברקס "רגיל" . לעניין אסטתיקה, אמנם מדובר בטעם אישי, אבל לדעתי מערכת דיסק באופני כביש זה אחד הדברים הפחות אלגנטיים , בלשון המעטה.

נכתב ב - 08/01/2017 13:14:32
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אני בכלל לא בקטע של אופני כביש, ואין לי שום ידע מעמיק בנושא, אבל כשראיתי את המודעה מתחילה כבר לפני מספר ימים, היה ברור לי שצריך ללכת על האלומיניום, בגלל החלקים שלהם ובגלל שלא יורגש הבדל בין האלומניום לקרבון, ובגלל שאין מה לעשות אלומניום יותר עמיד ויותר מתאים לנסיעות סמי עירוניות כמו שכותי עושה לעבודה. למה סמי עירוני?....כי כותי גר ברחובות עובד ברמת אביב באוניברסיטה, ולמעשה כמעט כל הדרך מבת ים הוא עושה על מסלול אופניים ייעודי, עד שהוא מגיע לאוניברסיטה. ואני מכיר ת'דרך מצויין. כמעט הכל מסלול אופניים מדוגם. והתודות לעיריית תל אביב יפו, בעיקר.
כעת אם בעתיד כותי יחשוק בשלדת קרבון נניח בעוד שנה או שנתיים, אז אין בעיה לקנות בעלי אקספרס (אצל יצרן השלדות האורגינלי בסין), שלדת קרבון של פינארלו עם מזלג קרבון של פינרלו ועם מוט כסא קרבון ועם הד-סט ועוד וכל זה במחיר ממש טוב של 1400 ש"ח.
לא מאמינים כנסו לכאן וצפו גם בתמונה, שהוספתי. ויש שם גם שלדות אחרות עוד יותר מבטיחות מזאת. מומלץ לבדוק. אני כאמור לא בתחום הכביש, אבל השלדות בלינק, שנתתי, נראות פנטסטיות.
נ.ב לאחר שראיתי את המודעה של נתן, שהוא מומחה בתחום, שלמעשה כתב בדיוק מה שאני חשבתי בתחילה לפני מס ימים, החלטתי כאמור להגיב כעת.
https://ae01.alicdn.com/kf/UT8PsncXG4XXXagOFbXb.jpg

לגבי אופני עיר מול אופני כביש.
במקרה של כותי אני בהחלט איתו. הבן אדם מקצוען על אופניים, יודע מהו רוצה, עושה כברת דרך ארוכה כל בוקר לעבודה, ועל כן אני איתו. למרות שאין סיכוי, שאני אי פעם אעלה על  מכונת הסאדו-מאזו הזאת, שנקראית אופני כביש.
הקטע הוא שהרבה פעמים באים כאן כל מיני אנשים, שאין להם מושג מה זה בכלל אופניים, ופותחים שרשור שהם רוצים אופניים ליסוע איתם לעבודה חמישה ק"מ או להסתובב בעיר כל יום נניח עשרה ק"מ לסידורים, והם החליטו להקצות 10 אלפים ש"ח כדי לקנות אופני כביש בעלי שלדת קרבון. ברור שזה לא לעניין, וצריך להוריד אותם מהעץ מהר מאוד, כדי שלא יזרקו כספם על קרן הצבי. זה ממש לא המקרה כאן.


נ.ב 2 אני כבר שבוע בביית עם שפעת (למרות שעשיתי חיסון), שהתפתחה לדלקת ריאות, לצערי. כרגע מצבי סך הכל סביר, אמנם מאוד חלש, רק שלא יהיה יותר גרוע, ובתקווה שהזיהום בריאות (נחשב בדרגה קלה) יחלוף כמה שיותר מהר.

נכתב ב - 08/01/2017 18:18:05
תאריך הצטרפות
16/05/2004
נושאים
225
תגובות
1564
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
 דורון יקירי החלמה מהירה-  ולנושא האופניים -לפני כשלושה חודשיים  רכשתי אופניי טרק - סיטיבייק- היברייד-  גלגלים  700-38-  עם משכך זעזועים קידמי-  ועם טלסקופ קפיץ בכסא, האופניים טסות מגהצות כל מדרכה - נוחות ישיבה פנסטטית -אפשר לשנות זוויות  תנוחה של סטם הכידון-  ברקסים וי ברקס- 21 הילוכים-   אחלה אופניים  לרכיבות אורבן- וגם טורינג-  אני רוכב על האופניים האלה כל יום  -במרחקים של 20 קמ, לצרכי עבודה-רוכב לעבודה עם אופניים

אופניים כדרך חיים
נכתב ב - 08/01/2017 19:17:16
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
ראשית אני מתנצל אם הייתי אגרסיבי. ותודה לכל העונים. אני באמת משתמש באופניים לרכב לעבודה ו בחזרה אבל אין מצב לאופניים שהם לא הרים או כביש. הסיבות הן ראשית אני לא נוסע בניחותא אלא "דופק קצב" גם כי אני ממהר וגם כי ...ככה אני אוהב. האופניים כרגע הם XC די מהירות ושמתי לב שתמיד אני משיג את כולם חוץ מאלו שרוכבים על אופני כביש. אז למרות שנכון שהעצירות בצמתים מעברי חציה וכו הן גורם מעכב אני רוצה להאמין שעם אופני כביש אני אוכל לשפר את הזמן . חשבתי על אופני ENDURENCE כי התנוחה פחות כפופה , האופניים יותר עמידות לתנאי כביש פחות אידיאליות ומעצורי דיסק שאומרים שהם מוסיפים יותר שליטה . עכשיו ככל שאני חופר נראה לי שגם זה TREND לא לגמרי מבוסס שגורם לתוספת משקל בגלל שלדה שצריכה לעמוד בכוח ההעצירה, THRU AXEL וגם המחיר קופץ לו. בסופו של דבר עם כל הכבוד למעצורי דיסק ולמודוולציה שלהם כל פעם שהייתי צריך לדפוק עצירת פתאום גמרתי על הרצפה . אז עכשיו אני מתלבט אולי כדי לוותר על מעצורי דיסק ואז אני יכול לקבל גם שלגת CARBON קלה וגם מע" הילוכים וגלגלים ממש טובים. התקציב שלי הוא בסביבות 10K שח כולל משלוח ומעמ שזה עומד על עד כ- 1900$באתר של CANYON

נכתב ב - 09/01/2017 11:54:52
תאריך הצטרפות
17/02/2016
נושאים
11
תגובות
40
כורת,
אני חושב שהרוכבים שאותם אתה לא מצליח לעקוף פשוט מתאמנים יותר ובכושר יותר טוב. סוג האופניים לא בהכרח ישפר משמעותית את המהירות שלך.
אלא אם כן אופניים חדשות יגרמו לך להתאמן יותר ועם הרבה סבלנות והתמדה תצליח לעקוף גם אותם laugh

בהצלחה בכל אופן .
רכיבות מהנות וזהירות.
 

נכתב ב - 09/01/2017 13:51:59
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
לשמוליק פ
יש הבדל משמעותי  במהירות בין סוגי האופנים שאותו רוכב יעשה
ההבדל יכול להגיע עד 30% ויותר במהירות (על אותו מאמץ כלומר אותו כמות וואטים)
זה גם תלוי במרחק הרכיבה ובהפרעות או העצירות שיש במסלול
הכוונה הבדל ברכיבה בין אופנים שמיועדות לשטח או משולב לבין אופני כביש שהיעוד זה מרוץ .

מבדיקה  של מספר רוכבים  שרכבו על כביש באופני שטח / משולב  והחליפו לאופני כביש ההבדלים במהירות היו משמעוותים .
זה אומנם נבדק במסלולים ספציפים מפרדס חנה או חדרה או גן שמואל חיבור לכביש 4 עד מתחם קסטרה בחיפה .
40-45 ק"מ  לצד אחד  (בדרך יש מספר רמזורים )

אני אישית בדקתי בין 3 זוגות אופני כביש  היה הבדל מסוים אופנים אם אפיון נג"ש היו מהירות יותר  ...
 
לכורת הירשברג
לגבי התאמת אופנים לסוג המסלול  יש בזה היגיון  אם זה השימוש העיקרי באופנים  ...
אם האופנים ישמשו גם לרכיבות כביש בסופי שבוע  אז שיקולי הקניה שונים  

בעיקרון 2 הזוגות מתחילת הפוסט הם אופני כביש טהורים  שהוכנס בהם בלמי דיסק זה היום מוכנס ומשווק  בהרבה דגמים של המותגים .
בלמי הדיסק מעלים את המחיר ומוספים  משקל  עד היום הסתדרנו בלי זה  ...
בסיטואציה של צרכים שלך  זה פחות רלוונטי לדעתי  .

יש נקודה רגישה בעיקר באופני כביש בקניה בחו"ל של דגם שלא קיים בארץ בגלל מידות אולי שונות קצת והתאמה לרוכב .

לגבי הקסטה 11-32 נותן יחס טוב וקל  גם עם קראנק סמי קומפקט 52/36

אריה סדובניק 

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 12/01/2017 08:16:04
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
קודם אני רוצה להודות לכולם גם אם לא היסכמתי עם כולם הועלו מיכלול של שיקולים שלא הייתי חושב עליהם לבד. ההחלטה נפלה על אופני carbon  עם מעצורי דיסק מע׳ ultegra ו-גלגלי DT swiss R24db.
https://www.canyon.com/en-il/road/endurace/endurace-cf-sl-disc-9-0.html
האופניים והגלגלים יותר מסיביים בגלל המעצורי דיסק למרות שהמשקל הכולל (ללא פדלים) הוא פחות מ-8 קג. הדגם גם כולל מוט כסא עם leaf spring והצמיגים בעובי 28 ממ שאני מקווה יתרמו לנוחות הנסיעה. המחיר קצת יותר ממה שהיקצבתי אבל חיים מקסימום פעם אחת. זה הזוג השלישי שאני קונה מהחברה כי למרות החסרונות שהוזכרו אף חברה לא נותנת תמורה כזאת בשביל ה-$.   
 

נכתב ב - 12/01/2017 08:53:07
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
תתחדש ותהנה!

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 12/01/2017 09:50:05
תאריך הצטרפות
13/03/2016
נושאים
0
תגובות
17
תתחדש. ממבט חטוף נראים אופניים עם גאומטריה מאוד סלחנית.

נכתב ב - 12/01/2017 10:00:11
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
תתחדש  ובהצלחה

זה דגם עוד יותר משופר  וגם יקר מהקודמים  

תעדכון בסוף התהליך כמה הכול עלה 
כולל מיסים מע"מ  הרכבה וכו' ...
כולל כמה זמן זה לוקח כל התהליך ...

אריה סדובניק 

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 17/01/2017 22:55:55
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
טוב אז היזמנתי את האופניים ב 12 לינואר וקיבלתי תשובה שיסופקו באמצע פברואר (כפי שמצוין באתר) ביום  שישי האחרון קיבלתי הודאה שיש מספר מעקב למשלוח
וכשבדקתי באתר גיליתי שהם כבר בארץ. ביום א היתקשר עמיל מכס וביקש אישור לשחרר תמורת סכום של 280 שח
ביום שני בבוקר ב 10:00 בבוקר הם היו אצלי
הרכבה תוך 20-30 דקות 
והיום (שלישי) נסעתי עליהם לעבודה ובחזרה רק לאט ובזהירות כי אני לא רכבתי על א. כביש  יותר מ-10 שנים! 
עלות האופניים : 2249$
מישלוח: 338$ כולל ארגז
על הסכום יש להוסיף מעמ 17% ו 280 שח  
סהכ בשקלים כולל הכל  כ-11,800 שח 
אני  חיברתי להם פדלים xt  כי אין לי חשק להוציא על עוד זוג נעליים
בקצרה האופניים נראות טוב מאד חוצמזה שקרבון זה בעצם פלסטיק.
הרכיבה ממש נוחה גם על כביש מרוצף כמו בנמל יפו (אין לי למה להשוות ) אחרי פעמיים 35 קמ עם תיק 8 kg הגב לא היתלונן. המוט כסא VCLS 2.0 עושה רושם להיות מאד אפקטיבי בשיכוך.
אחרי הנסיעה ה-1 קצת שיניתי את זוית הכידון 
יכול להיות שיחסית לשלדה הגלגלים קצת מרגישים כבדים (1775 גרם לפי האתר) אולי אחרי שארד קצת במשקל אחליף לקלים יותר
תמונות בקרוב
 

נכתב ב - 18/01/2017 08:55:31
תאריך הצטרפות
04/10/2011
נושאים
28
תגובות
162
תתחדש
ורק שאלה לגבי המשלוח.. לא הצלחתי להבין
הזמנת אותם ב12 לחודש וכבר ביום ראשון ה 15 לחודש הם הגיעו לארץ? surprise

when you need to ride, ride dont talk
נכתב ב - 18/01/2017 10:15:55
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
כן

נכתב ב - 18/01/2017 10:35:15
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
המצלמה שלי קצת דפוקה :
https://www.dropbox.com/s/m0uiamzb9ataj22/2017-01-18%2010.07.56.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/ffn4jdjwsycax3h/2017-01-18%2010.07.38.jpg?dl=0

 

נכתב ב - 18/01/2017 13:42:06
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
שיא גינס 
מבחינת זמן בין הזמנה  וקבלת האופנים מחו"ל 

לגבי סה"כ המחיר לערכתי זה זול ב 3000- 2000 ש"ח 
מאופנים שוות ערך מבחינת מפרט של המותגים המקובלים  
אולי בדגמי מרידה אפשר לקבל במחיר כזה ...

אם זה כל כך פשוט ומהיר ויותר זול כל החנויות והרשתות בסוף יפשטו רגל

אריה  סדובניק

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 18/01/2017 14:46:32
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
רק שתי נקודות
1. מעבר למחיר ולחסרונות של מפגש עם האופניים רק אחרי הקנייה מדובר באופניים ללא פשרות  

2. ב- canyon כשאומרים מערכת Ultegra אז מתכוונים לכל המרכיבים ואם תשווה ברוב הדגמים שבחנויות תמיד תמצא תערובת 

 

נכתב ב - 29/01/2017 11:35:58
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
רק עידכון
טוב אז רכבתי כבר כמה מאות ק״מ (מצטבר כמובן ) והאופניים ממש כיפיות. בעיקר אחרי שהיתגברתי על הפחד מהפלסטיקיות והשבריריות שהשילדה משדרת.
המעבר משיכוך מלא לא היה בעייתי בכלל ואני מניח שזה בזכות השיכוך והנוחות.
את ה- stem  שהיה במקור עם זוית  של 6°- הפכתי ל- 6°+ ועכשיו התנוחה יותר endurence ופחות race. הכסא Aliante R5  של Fizik  מעולה ונוח. ראה לי ששיטת הפילוח של ״סוגי ישבנים״ שלהם היא אפקטיבית.
לוקח ויקח זמן עד שאני אתרגל ליחסי ההעברה של ההילוכים 52/36 מקדימה ו 11-32מאחורה
הביקורת היחידה שלי כרגע היא שלמרות שהאופניים מתאימים לי בגלל מישקלי העודף (96ק״ג) לרוכב הממוצע והלא כבד משקל הגלגלים ממש כבדים בצורה לא פרופורציונלית לשילדה (1775gr). אותי זה משרת כי אני קצת מתחרע עליהם אבל מי ששוקל לרכוש צריך קחת בחשבון אולי לקחת דגם יותר יקר שמגיע כבר עם גלגלי קצה  ועם ה- bar-stem  המשולבים.
לגבי קיצור זמן הנסיעה  אז השיפור הוא של כ-10 דקות.
ברור שאם אני יעבור יותר לכבישים משבילי אופנים הזמן יתקצר יותר אבל גם החיים היתקנתי פנס אחורי Solace של Nitrider שנותן 150 lumens. הפנס שהיזמנתי לפי התקן הגרמני לא שווה הרבה כי התקן הגרמני דורש אור חלש ולא מהבהב!!!

נכתב ב - 29/01/2017 16:35:03
תאריך הצטרפות
17/03/2014
נושאים
23
תגובות
352
הנייטריידר מחוויר ליד הפלייר של בונטרגר, אבל פחות רגיש לרטיבות
(יש לי את שניהם)